Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Specjalista ds. Administracyjnych Warszawa
Inspektor wojewódzki w Wydziale Spraw Obywatelskich

Inspektor wojewódzki w Wydziale Spraw Obywatelskich

Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
3064 dni temu

  • Ogłoszenie nr: 175596
  • Data ukazania się ogłoszenia: 27 listopada 2015 r.

Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie

  • Dyrektor Generalny
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • inspektor wojewódzki
  • w Wydziale Spraw Obywatelskich

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

  • ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie
    pl. Bankowy 3/5
    00-950 Warszawa

Miejsce wykonywania pracy:

  • Warszawa
  • Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie
    Wydział Spraw Obywatelskich
    ul. Krucza 5/11
    00-548 Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie postępowań administracyjnych w związku z odwołaniami i zażaleniami na wydane przez organy samorządu terytorialnego orzeczenia administracyjne w sprawach dotyczących ewidencji ludności i dowodów osobistych, prawa o aktach stanu cywilnego oraz zmiany imienia i nazwiska,
  • przygotowywanie pism procesowych do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w związku z wniesionymi skargami na rozstrzygnięcia wojewody w sprawach ewidencji ludności i dowodów osobistych,
  • przygotowywanie odpowiedzi na skargi i inne pisma obywateli oraz interpelacje posłów i radnych w sprawach ewidencji ludności i dowodów osobistych oraz działalności urzędów stanu cywilnego.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • - praca biurowa,
    - praca w siedzibie urzędu/wydziału,
    - praca związana z obsługą klienta,
    - wystąpienia publiczne, reprezentowanie urzędu na zewnątrz
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • - praca na parterze,
    - narzędzia i materiały pracy, w szczególności komputer, kserokopiarka, fax, niszczarka, skaner,
    - praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,
    - bariery architektoniczne: brak możliwości poruszania się po budynku, brak zainstalowanej windy,
    - brak oznaczeń dla osób niewidomych,
    - pomieszczenie higieniczno-sanitarne nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych,
    - budynek nie posiada podjazdu dla osób niepełnosprawnych,
    - brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość ustaw: o ewidencji ludności i dowodach osobistych, o zmianie imienia i nazwiska, prawo o aktach stanu cywilnego, Kodeks postępowania administracyjnego, Kodeks prawa cywilnego, Kodeks prawa rodzinnego,
    • znajomość ustawy o służbie cywilnej,
    • znajomość ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie,
    • znajomość zarządzenia w sprawie wytycznych w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej oraz w sprawie zasad etyki korpusu służby cywilnej,
    • umiejętności: obsługi komputera (pakiet MS Office), stosowania prawa w praktyce, analitycznego myślenia,
    • odporność na stres,
    • komunikatywność.
wymagania dodatkowe
  • wykształcenie wyższe prawnicze lub administracyjne.

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

 

Podobne oferty