Inspektor wojewódzki

Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki w Olsztynie

Olsztyn

5 dni temu

Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki w Olsztynie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor wojewódzki
Miejsce pracy: Olsztyn
Ogłoszenie o naborze Nr 20611

Warunki pracy

- praca administracyjno-biurowa w siedzibie Urzędu
- kontakt z klientem zewnętrznym
- narzędzia i materiały pracy - komputer, urządzenia biurowe, praca przy komputerze co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy (powyżej 4 godzin dziennie)
- wyznaczone stanowiska do parkowania dla osób niepełnosprawnych od strony ul. Kopernika, podjazdy dla osób niepełnosprawnych od strony ul. Kopernika i Al. Marsz. J. Piłsudskiego – wejście do budynku z asystentem, winda przystosowana dla osób niepełnosprawnych, ciągi komunikacyjne, drzwi oraz toaleta o odpowiedniej szerokości dostosowane do poruszania się na wózku

Zakres zadań

  • przyjmowanie od klienta zewnętrznego i rejestracja w Systemie Pobyt v.2 wniosków, prowadzenie postępowań i przygotowywanie decyzji administracyjnych z zakresu legalizacji pobytu cudzoziemców na terytorium RP;
  • przyjmowanie i rejestrowanie w Systemie Syriusz wniosków, prowadzenie postępowań i przygotowywanie decyzji administracyjnych z zakresu wydawania zezwoleń na pracę cudzoziemców na terytorium RP;
  • przyjmowanie i rejestracja w Systemie Pobyt v.2 wniosków, prowadzenie postepowań i przygotowywanie decyzji administracyjnych i wydawanie dokumentów w sprawach o wpisanie zaproszeń do ewidencji zaproszeń;
  • przygotowywanie i rejestrowanie w Systemie Pobyt v.2 oraz wydawanie dokumentów w celu legalizacji pobytu cudzoziemców;
  • prowadzenie z urzędu oraz na wniosek Straży Granicznej i Policji, postępowań w sprawie wydalania obywateli UE z terytorium RP, przygotowywanie decyzji oraz rejestrowanie w Systemie Pobyt v.2 wniosków i wydanych decyzji;
  • rozpatrywanie odwołań i przygotowywanie decyzji administracyjnych w sprawach unieważnień zezwoleń MRG;
  • przeprowadzanie kontroli legalności pobytu cudzoziemców na terenie województwa warmińsko-mazurskiego;
  • prowadzenie ewidencji ruchu cudzoziemców na terenie województwa warmińsko-mazurskiego do celów sprawozdawczych.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
  • znajomość ustawy o cudzoziemcach
  • znajomość ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy
  • znajomość ustawy o wjeździe na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, pobycie oraz wyjeździe z tego terytorium obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej i członków ich rodzin
  • znajomość ustawy o służbie cywilnej
  • znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego
  • znajomość instrukcji kancelaryjnej - Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • preferowane wykształcenie wyższe prawnicze lub administracyjne
  • 2 lata doświadczenia w administracji publicznej
  • znajomość języka obcego na poziomie komunikatywnym

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie znajomości języka obcego
  • Termin i miejsce składania dokumentów

    Dokumenty należy złożyć do: 2018-01-18 Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
    Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki w Olsztynie
    Al. Marsz. J. Piłsudskiego 7/9
    10-575 Olsztyn
    (pok. 121)

    z dopiskiem "ogłoszenie nr (właściwy dla danego ogłoszenia)" na liście motywacyjnym

    Poznaj stanowisko: Specjalista ds. Administracyjnych

    Specjalista ds. administracyjnych to osoba odpowiedzialna za dobre funkcjonowanie administracji w firmie. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: realizacja wyznaczonych zadań administracyjnych, przygotowywanie okresowych statystyk, raportów, zestawień, sporządzanie dokumentów finansowych dla księgowości zgodnie z procedurami, prowadzenie baz danych pracowników, dbałość o wysoką jakość i ...
    Specjalista ds. Administracyjnych Praca Specjalista ds. Administracyjnych

    Rekrutują z Praca.pl