- Ogłoszenie nr: 162655
- Data ukazania się ogłoszenia: 28 sierpnia 2014 r.
Komenda Powiatowa Policji w Ostrowi Mazowieckiej
- Komendant Powiatowy Policji
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- inspektor
- do spraw Wykroczeń
- Wydział Prewencji Komendy Powiatowej Policji w Ostrowi Mazowieckiej
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
- o stanowisko pracy mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, zgodnie z przepisami art. 5 ustawy o służbie cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Komenda Powiatowa Policji w Ostrowi Mazowieckiej ul. K. Piłata 12, 07-300 Ostrów Mazowiecka
Miejsce wykonywania pracy:
- Ostrów Mazowiecka
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Prowadzenie rejestrów dotyczących spraw o wykroczenia oraz teczek zagadnieniowych w tym zakresie
- kompletowanie materiałów dotyczących wniosków o ukaranie
- sprawdzanie pod wzgledem merytorycznym i formalnym postępowań wyjaśniających w sprawach o wykroczenia prowadzonych przez policjantów oraz informowanie przełożonych o stwierdzonych nieprawidłowościach
- sporządzanie zbiorczych zestawień mandatów karnych i wniosków o ukaranie sporządzanych przez funkcjonariuszy jednostki
- prowadzenie korespondencji z uprawnionymi podmiotami w zakresie spraw o wykroczenia
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
wyjścia służbowe do instytucji państwowych
- naturalne i sztuczne oświetlenie,
- wymuszona pozycja ciała,
- praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: wyższe admninistracyjne lub prawnicze
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w admnistracji lub pracy biurowej
- umiejętność organizacji pracy własnej
- znajomość obsługi urządzeń biurowych
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów