Najnowsze oferty pracy

  • Pracownik archiwum

    Instytut Hematologii i Transfuzjologii   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Obsługa rotomatu, Archiwizacja kart pacjentów, Wkładanie wyników badań do kart pacjentów, Przygotowywanie kart pacjentów dla lekarzy, Dbanie o porządek w archiwum, Dbanie o terminowy przegląd rotomatu.
  • Referent ds. organizacyjno-administracyjnych i archiwum Referat Organizacyjno-Administracyjny

    Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Łodzi   Łódź, ul. Warecka 3    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Czym będziesz się zajmować: Przyjmowanie i ewidencjonowanie materiałów przeznaczonych do archiwizowania; Porządkowanie, zabezpieczanie i udostępnianie zasobów gromadzonych w archiwum; Wprowadzanie danych do informatycznej bazy danych; Przygotowywanie korespondencji oraz jej wysyłanie;...
  • Specjalista ds. administracyjnych w Dziekanacie

    Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zakres obowiązków: Administrowanie i obsługa procesu dydaktycznego; Kompleksowa obsługa studentów i wykładowców; Opracowywanie decyzji administracyjnych; Prowadzenie rejestrów dokumentów; Obsługa uczelnianego systemu komputerowego (USOS); Przygotowywanie raportów, zestawień; Archiwizacja...
  • Młodszy Specjalista ds. Administracji

    KGL S.A.   Klaudyn    praca hybrydowa / stacjonarna   za 3 dni wygasa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Twój zakres obowiązków: nadzór nad utrzymaniem czystości i ładu na terenie fabryki; zamawianie towarów i wyposażenia pod bieżące funkcjonowanie zakładu; wydawanie i zamawianie ubrań roboczych oraz narzędzi do pracy dla nowych pracowników i rozliczanie ich z tego w momencie zakończenia...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Pomorskie Wejherowo Archiwista Wejherowo
Inspektor Zespołu Prezydialnego Komendy Powiatowej Policji w Wejherowie

Inspektor Zespołu Prezydialnego Komendy Powiatowej Policji w Wejherowie

Komenda Powiatowa Policji w Wejherowie
Wejherowo
praca stacjonarna
3471 dni temu

  • Ogłoszenie nr: 163810
  • Data ukazania się ogłoszenia: 16 października 2014 r.

Komenda Powiatowa Policji w Wejherowie

  • Komendant Powiatowy Policji
  • poszukuje kandydatów na stanowisko:
  • inspektor
  • Zespołu Prezydialnego Komendy Powiatowej Policji w Wejherowie

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    84-200 Wejherowo, ul. Dworcowa 14

Miejsce wykonywania pracy:

  • Wejherowo

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Codzienne odbieranie, przegląd i segregowanie korespondencji kierowanej do jednostki organizacyjnej
  • Przyjmowanie, rozdzielnie, rejestrowanie i rozsyłanie korespondencji jawnej
  • Przyjmowanie i ekspediowanie przesyłek zawierających informacje niejawne
  • Rejestrowanie dokumentacji wpływającej w odpowiednich dziennikach (dzienniki korespondencyjne, dzienniki podawcze, skorowidze, dzienniki telegramów)
  • Rozliczanie zwalnianych i przenoszonych pracowników i funkcjonariuszy z wydanych dokumentów
  • Sporządzanie dziennego sprawozdania z obrotu korespondencji
  • Wydawanie delegacji służbowych i prowadzenie rejestru
  • Archiwizowanie dokumentów i przekazywanie ich do archiwum

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • Praca biurowa w pozycji siedzącej w 8 godzinnym systemie pracy przy świetle dziennym i sztuczny
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • W budynku występują bariery architektoniczne,brak wind i podjazdów dla wózków inwalidzkich.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • obsługa komputera (znajomość podstawowych programów) i innych urządzeń biurowych
    • znajomość podstaw prawnych zasad archiwizacji
    • dokładność i rzetelność w wykonywaniu pracy
    • umiejętność organizacji pracy własnej
    • dyspozycyjność
wymagania dodatkowe
  • 2 – letnie doświadczenie w pracy biurowej
  • poświadczenie bezpieczeństwa
  • znajomość systemu SIDAS
  • umiejętność pracy w zespole
  • zdolności organizacyjne
  • samodzielność
  • wysoka kultura osobista

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

 

Podobne oferty

  • Pracownik archiwum

    Instytut Hematologii i Transfuzjologii   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Obsługa rotomatu, Archiwizacja kart pacjentów, Wkładanie wyników badań do kart pacjentów, Przygotowywanie kart pacjentów dla lekarzy, Dbanie o porządek w archiwum, Dbanie o terminowy przegląd rotomatu.
  • Referent ds. organizacyjno-administracyjnych i archiwum Referat Organizacyjno-Administracyjny

    Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Łodzi   Łódź, ul. Warecka 3    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Czym będziesz się zajmować: Przyjmowanie i ewidencjonowanie materiałów przeznaczonych do archiwizowania; Porządkowanie, zabezpieczanie i udostępnianie zasobów gromadzonych w archiwum; Wprowadzanie danych do informatycznej bazy danych; Przygotowywanie korespondencji oraz jej wysyłanie;...
  • Specjalista ds. administracyjnych w Dziekanacie

    Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zakres obowiązków: Administrowanie i obsługa procesu dydaktycznego; Kompleksowa obsługa studentów i wykładowców; Opracowywanie decyzji administracyjnych; Prowadzenie rejestrów dokumentów; Obsługa uczelnianego systemu komputerowego (USOS); Przygotowywanie raportów, zestawień; Archiwizacja...
  • Młodszy Specjalista ds. Administracji

    KGL S.A.   Klaudyn    praca hybrydowa / stacjonarna   za 3 dni wygasa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Twój zakres obowiązków: nadzór nad utrzymaniem czystości i ładu na terenie fabryki; zamawianie towarów i wyposażenia pod bieżące funkcjonowanie zakładu; wydawanie i zamawianie ubrań roboczych oraz narzędzi do pracy dla nowych pracowników i rozliczanie ich z tego w momencie zakończenia...