- Ogłoszenie nr: 159456
- Data ukazania się ogłoszenia: 16 kwietnia 2014 r.
Komenda Miejska Policji w Krakowie
- Komendant Miejski Policji
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- inspektor
- do spraw obsługi kancelaryjno-organizacyjnej
- Zespóuł ds. Prezydialnych i Obsługi Kancelaryjnej Komisaratu Policji II w krakowie
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Komenda Miejska Policji w Krakowie
ul. Siemiradzkiego 24
31-137 Kraków
Miejsce wykonywania pracy:
- Kraków
- Ul. Lubicz 21
31-503 Kraków
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Prowadzenie w formie elektronicznej dzienników korespondencji jawnej , dziennika podawczego, ewidencji skarg i wniosków, książki przyjęć stron,
- przyjmowanie poczty i wykonywanie jej ekspedycji do jednostek Policji oraz poza nimi( prowadzenie rejestru poczty specjalnej, poleconej, książkę doręczęń)
- Kompletowanie spraw ostatecznie załatwionych, archiwizowanie, sporządzanie spisów archiwalnych i protokołów brakowania,
- Prowadzenie dzienników przepisów prawnych
- Koordynowanie pracy pracowników sekretariatu
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca w budynku .Realizacja spraw związanych z obsługą kancelaryjno-organizacyjną całej jednostki w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów oraz wsparcia bieżącej pracy pracowników Komisariatu. Praca o charakterze administracyjno-biurowym.
- obsługa urządzeń biurowych : drukarka, komputer, kserokopiarka, telefon
- praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy,
-wymuszona pozycja ciała,
praca przy sztucznym, naturalnym oświetleniu,
- praca przy sztucznym, naturalnym oświetlenie
- praca w pomieszczeniu usytuowanym na II piętrze w części budynku nie przystosowanej dla osób niepełnosprawnych
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji lub pracy biurowej,
- pozostałe wymagania niezbędne:
- umiejętność obsługi komputera
- umiejętność komunikowania się i współpracy w zespole
- 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
- posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli poufne
- umiejęność organizacji pracy własnej
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów