Inspektor
Miejsce pracy: Wrocław
Ogłoszenie o naborze Nr 6390
Warunki pracy
Stanowisko pracy znajduje się na III piętrze budynku. Praca o charakterze administracyjno - biurowym z wykorzystaniem komputera, telefonu, faksu, kserokopiarki. Realizacja zadań odbywa się przy oświetleniu naturalnym i sztucznym. W budynku znajduje się winda i toalety przystosowane dla potrzeb osób niepełnosprawnych. W trakcie realizacji czynności służbowych istnieje konieczność przemieszczania się miedzy poszczególnymi kondygnacjami budynku niejednokrotnie z wykorzystaniem schodów. Współpraca z podmiotami zewnętrznymi.Zakres zadań
- Prowadzenie, zakładanie i uaktualnianie zapisów w kartach mieszkaniowych na podstawie oświadczeń mieszkaniowych, rozkazów personalnych i innych dostępnych danych
- Przygotowywanie decyzji administracyjnych o przyznawaniu świadczeń pieniężnych wynikających z prawa policjanta do lokalu mieszkalnego celem ustalenia uprawnień funkcjonariuszy do tych świadczeń
- Weryfikowanie i opracowywanie dokumentów do wypłat świadczeń pieniężnych realizowanych na podstawie decyzji, w celu zapewnienia osobom uprawnionym należnych im świadczeń
- Prowadzenie w komórkach organizacyjnych KMP całokształtu gospodarki mieszkaniowej i nadzorowanie tego zagadnienia w podległych jednostkach Policji
- Przygotowywanie danych do opracowywania dokumentów sprawozdawczych z zakresu świadczeń pieniężnych realizowanych na podstawie wydanych decyzji, celem dalszego przekazania jednostce nadzorującej i sporządzającej plany finansowe
- Prowadzenie współpracy z podmiotami zewnętrznymi, tj. Wydziałem Lokali Mieszkaniowych Urzędu Miejskiego, Zarządami Zasobu Komunalnego oraz Urzędami Miast i Gmin woj. dolnośląskiego
- Prowadzenie ewidencji i dokumentacji związanej z prawem policjanta, emerytów i rencistów policyjnych do lokali mieszkalnych w celu prawidłowej oceny tych uprawnień
- Realizowanie, ustalanie i wycena szkód powstałych w mieniu resortu w zakresie gospodarki mieszkaniowej
- Sporządzanie aneksów do umów najmu na lokale będące w zarządzie Policji
- Sporządzanie list oraz koordynacja działań w jednostkach podległych KMP we Wrocławiu w zakresie równoważników za brak i remont lokali mieszkalnych
- Sporządzanie terminowych sprawozdań i analiz w zakresie działania
- Przygotowywanie decyzji w sprawach przydziału, wykupu i opróżniania lokali mieszkalnych
- Przygotowywanie decyzji dotyczacych pomocy finansowych na budownictwo mieszkaniowe dla policjantów w służbie czynnej oraz emerytowanych funkcjonariuszy
- Przygotowywanie korespondencji oraz opracowywanie zarządzeń, pism i innych dokumentów w zakresie działania
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie- umiejętność prawidłowej oceny sytuacji
- umiejętność pracy w zespole
- komunikatywność
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe