Inspektor
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 6369
Warunki pracy
- praca samodzielna administracyjno-biurowa,- praca w siedzibie urzędu
- dojścia i dojazdy do budynku są utwardzone,
- stanowisko pracy zlokalizowane jest na parterze budynku,
- niepełne przystosowanie budynku dla osób niepełnosprawnych: brak podjazdów
przy wejściu głównym, korytarze dzielone drzwiami z samozamykaczami,
- infrastruktura budynku: sanitariaty, korytarze, winda, klatki schodowe, schody,
- praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym,
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godz.,
- narzędzia i materiały do pracy: komputer, drukarka, kserokopiarka, faks, niszczarka, skaner,
- brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym.
Zakres zadań
- zakładanie akt funkcjonariuszy pełniących służbę w Komendzie Głównej Straży Granicznej oraz prowadzenie ich rejestru, w celu właściwego przechowywania dokumentacji funkcjonariuszy,
- przygotowanie akt po ustaniu lub wygaśnięciu stosunku pracy / służby pracowników oraz funkcjonariuszy Komendy Głównej Straży Granicznej, w celu ich zakończenia i przesłania do Archiwum Straży Granicznej,
- prowadzenie ewidencji urlopów komendantów oddziałów, ośrodków szkolenia i ośrodków Straży Granicznej, dyrektorów komórek organizacyjnych Komendy Głównej Straży Granicznej oraz funkcjonariuszy Biura Kadr i Szkolenia KGSG, w celu właściwego gromadzenia dokumentacji dotyczącej absencji funkcjonariuszy,
- kontrola list obecności spływających do Wydziału z komórek organizacyjnych Komendy Głównej Straży Granicznej pod względem zawartych w nich danych, a także ich przyjmowanie, przechowywanie oraz przygotowywanie do brakowania lub archiwizacji, w celu właściwego przechowywania dokumentacji,
- prowadzenie ewidencji korespondencji wchodzącej i wychodzącej za pośrednictwem faksu, w tym dokonywanie w urządzeniach ewidencyjnych adnotacji dotyczących archiwizacji, w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów w Wydziale,
- zapoznawanie pracowników i funkcjonariuszy Wydziału z adresowaną do nich dokumentacją, w celu terminowego przekazywania komunikatów, poleceń i ustaleń organizacyjnych,
- redagowanie pism na polecenie przełożonych oraz wykonywanie prac technicznych związanych z wytwarzaniem lub powielaniem dokumentów na zlecenie przełożonych, w celu wsparcia bieżącej pracy Wydziału.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie- pozytywne przejście procedury sprawdzającej w celu uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych,
- umiejętność stosowania przepisów ,
- terminowość,
- skrupulatność,
- umiejętność pracy w zespole,
- czytelny charakter pisma.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- znajomość zasad prowadzenia urządzeń ewidencyjnych