Inspektor
Miejsce pracy: Wrocław
Ogłoszenie o naborze Nr 8417
Warunki pracy
- praca biurowa w siedzibie urzędu przy wykorzystaniu komputera- praca wymaga szczególnej koncentracji
- praca wymagająca sprawnego narządu mowy, wzroku, słuchu i sprawności obu rąk
- praca częściowo przy sztucznym oświetleniu
- obsługa urządzeń biurowych (kserokopiarki,faksu)
- ograniczona możliwość poruszania się po budynku, brak możliwości dojazdu do windy, brak podjazdów oraz toalet przystosowanych dla osób niepełnosprawnych
Zakres zadań
- opracowywanie rocznego planu finansowego KWP, KMP, KPP, CBŚ oraz wprowadzanie zmian tego planu w oparciu o decyzje MSWiA, KGP, KWP w celu zapewnienia odpowiedniej wysokości środków do prawidłowej realizacji ustawowych zadań jednostki
- opracowywanie rocznego harmonogramu wydatków budżetowych oraz sporządzanie miesięcznego zapotrzebowania na środki finansowe przy wykorzystaniu specjalistycznego programu TREZOR w celu otrzymania środków finansowych na terminową realizację zadań jednostki
- opracowywanie analiz zaangażowania wydatków budżetowych oraz analiz dotyczących poziomu dodatków służbowych i średnich płac KWP, KMP, KPP w celu zapewnienia danych sprawozdawczych na potrzeby KWP i KGP przy wykorzystaniu programu płacowego
- na podstawie przeprowadzonych analiz list płac, wykorzystania środków z akredytywy sporządzanie not księgowych w celu przekazania środków do KPP i KMP, sporządzanie odpisu i korekt na Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych
- sprawdzanie wniosków dotyczących rozpoczęcia procedur przetargowych z planem finansowym oraz planem zamówień publicznych w celu potwierdzenia zabezpieczenia środków finansowych w planie KWP
- analizowanie wniosków personalnych funkcjonariuszy i pracowników cywilnych w celu określenia wysokości skutków finansowych proponowanych zmian w wynagrodzeniach i uposażenia tych osób
- uczestniczenie w procesie tworzenia planu finansowego jednostki na kolejny rok budżetowy poprzez sporządzanie kalkulacji w celu dokonania podziału przyznanych środków na poszczególne pozycje budżetowe
- dokonywanie rozliczenia kosztów utrzymania przez KWP komórek Zakładu Emerytalno-Rentowego, przygotowywanie dokumentów finansowych do przekazania do archiwum
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe ekonomiczne- znajomość ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych oraz ustawy o służbie cywilnej
- szczegółowa znajomość klasyfikacji budżetowej
- umiejętność interpretacji przepisów
- umiejętność selekcji informacji, analitycznego i logicznego myślenia
- umiejętność samodzielnego sporządzania analiz ekonomicznych
- umiejętność współpracy w zespole, organizacji pracy własnej
- umiejętność obsługi programów komputerowych typu Word, Excel, Outlook Express
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- 1 rok pracy w obszarze finansów publicznych
- umiejętność obsługi programu TREZOR