Inspektor
Miejsce pracy: Szczecin
Ogłoszenie o naborze Nr 10845
Warunki pracy
• praca wykonywana jest w budynku nie posiadającym podjazdu,• brak jest odpowiednio dostosowanych toalet dla osób niepełnosprawnych,
• miejsce pracy w siedzibie Inspektoratu mieści się na parterze budynku biurowo-laboratoryjnego,
• obciążenie mięśniowo-szkieletowe oraz obciążenie narządu wzroku podczas pracy przy monitorach ekranowych,
• praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę,
• praca wykonywana wewnątrz pomieszczenia, głównie w pozycji siedzącej, samodzielna, wymagająca szczególnej koncentracji, przemieszczania się pracownika pomiędzy pokojami, piętrami budynku,
• praca w zespole,
Zakres zadań
- Zadanie 1: Prowadzenie spraw dotyczących zamówień publicznych do 30 tys. euro. w szczególności: analiza potrzeb, planowanie, agregowanie, prowadzenie rejestru wniosków na zakup, prowadzenie rejestru udzielonych zamówień, organizacja postępowań, zapytań ofertowych, przeprowadzanie analizy rynku, opracowywanie niezbędnej dokumentacji, publikacja ogłoszeń, uczestnictwo w badaniu i ocenie ofert, przygotowywanie projektów rozstrzygnięć, notatek z wyboru Wykonawcy, przygotowywanie projektów umów, prowadzenie statystyki zamówień, opracowywanie analiz i informacji, sporządzanie wniosków na zakup, realizacja zamówień, prowadzenie zaopatrzenia, zapewnienie ciągłości dostaw, realizacja postępowań reklamacyjnych .
- Zadanie 2: Prowadzenie rejestru umów, przygotowywanie projektów umów, aktualizowanie umów, realizacja i przestrzeganie postanowień zawartych umów.
- Zadanie 3: Analiza i opisywanie faktur i rachunków zakupowych, terminowe, bez zbędnej zwłoki przekazywanie dokumentów do zespołu finansowo-księgowego
- Zadanie 4: W razie konieczności prowadzenie spraw dotyczących zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych w szczególności: współpraca z komórkami organizacyjnymi dot. planowania zamówień, opisywania przedmiotu zamówienia, szacowania wartości zamówienia, organizacja procedur o udzielenie zamówień publicznych, opracowywanie niezbędnej dokumentacji, publikacja ogłoszeń, uczestnictwo w badaniu i ocenie ofert, przygotowywanie projektów rozstrzygnięć, sporządzanie protokołów postępowań, przygotowywanie umów i zamówień, realizacja zamówień, nadzór nad realizacją umów i zamówień, prowadzenie statystyki zamówień publicznych, opracowywanie analiz i innych informacji.
- Zadanie 5: Organizacja i obsługa narad i szkoleń.
- Zadanie 6. Sporządzanie sprawozdań okresowych dotyczących zagadnień wchodzących w zakres działania zespołu ds. administracyjnych.
- Zadanie 7: Przygotowywanie i przekazywanie dokumentów do archiwizacji.
- Zadanie 8: Zastępstwa w razie nieobecności pracowników działu w ramach posiadanych możliwości i umiejętności .
- Zadanie 9: Współpraca z pracownikami w zakresie wykonywania innych zadań.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie- Umiejętność obsługi programów komputerowych typu edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, poczta elektroniczna.
- Umiejętność obsługi urządzeń biurowych (kserokopiarka, skaner, fax).
- Dyskrecja i zachowanie tajemnicy korespondencji.
- Umiejętność organizowania i planowania pracy.
- Umiejętność pracy pod presją czasu.
- Wysoka kultura osobista.
- Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.
- Zdolność analitycznego myślenia.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Znajomość ustawy „Prawo Zamówień Publicznych.”
- Znajomość ustawy o finansach publicznych.
- Umiejętność opracowywania SIWZ do postepowań przetargowych oraz analiza ofert.
- Umiejętność planowania, opracowywania harmonogramów zakupów