Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Szczecinie
Zachodniopomorski Wojewódzki Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Szczecin
Ogłoszenie o naborze Nr 15744

Warunki pracy

• Praca wymagająca bardzo dobrej organizacji pracy własnej, umiejętności pracy pod presją czasu, szybkiego przemieszczania się pomiędzy różnymi dziedzinami, kreatywności i umiejętności rozwiązywania problemów, zachowania tajemnicy korespondencji, dyskrecji.
Wykonywana przy komputerze, wymagająca umiejętności posługiwania się edytorem tekstu, arkuszem kalkulacyjnym, pocztą elektroniczną.
• Praca biurowa z użyciem monitora ekranowego i urządzeń biurowych. Praca wykonywana głównie w pozycji siedzącej, czasami, wymagająca przemieszczania się pracownika pomiędzy pokojami, piętrami budynku.
• Praca wykonywana jest w budynku nie posiadającym podjazdu, brak jest odpowiednio dostosowanych toalet dla osób niepełnosprawnych, miejsce pracy w siedzibie Inspektoratu mieści się na parterze budynku biurowo-laboratoryjnego.

Zakres zadań

  • Realizacja czynności kancelaryjnych w zakresie przyjmowania, segregacji i dystrybucji korespondencji przychodzącej. Prowadzenie rejestru poczty przychodzącej. Przekazywanie poczty przychodzącej do dekretacji Zachodniopomorskiemu Wojewódzkiemu Lekarzowi Weterynarii. Dystrybucja korespondencji przychodzącej do poszczególnych komórek organizacyjnych. Zastępstwo w sekretariacie ZWLW w razie potrzeb.
  • Prowadzenie zaopatrzenia, magazynu i prawidłowej gospodarki magazynowej.
  • Prowadzenie spraw związanych z gospodarowaniem majątkiem.
  • Uzgadnianie z pracownikiem zespołu finansowo-księgowego, sald ksiąg inwentarzowych z księgami głównymi w zakresie środków trwałych, pozostałych środków trwałych oraz umorzenia.
  • Przygotowanie środków trwałych, pozostałych środków trwałych i wyposażenia do inwentaryzacji.
  • Analiza i opisywanie faktur i rachunków zakupowych, terminowe, bez zbędnej zwłoki przekazywanie do rozliczenia dokumentów księgowych do zespołu finansowo-księgowego.
  • Prowadzenie (kartotek osobowych) ewidencji przydziału odzieży ochronnej i roboczej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Realizacja zaopatrzenia odzieży ochronnej i roboczej.
  • Prowadzenie rejestru pieczęci Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii.
  • Organizacja i obsługa narad i szkoleń.
  • Współpraca z pracownikami w zakresie wykonywania innych zadań. Zastępstwa w razie nieobecności pracowników działu w ramach posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
  • Sporządzanie sprawozdań okresowych dotyczących zagadnień wchodzących w zakres działania zespołu ds. administracyjnych.
  • Przygotowywanie i przekazywanie dokumentów do archiwizacji.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: 2 lata doświadczenia zawodowego doświadczenia zawodowego w wykonywaniu zadań dot. czynności kancelaryjnych i/lub prowadzenia magazynu i/lub gospodarowania majątkiem i/lub czynności administracyjno-księgowych,
  • umiejętność wykonywania czynności kancelaryjnych i/lub umiejętność prowadzenia magazynu i/lub umiejętność stosowania rozporządzenia w sprawie Klasyfikacji Środków Trwałych (KŚT)i i rozporządzenia w sprawie szczegółowego sposobu gospodarowania niektórymi składnikami majątku Skarbu Państwa,
  • umiejętność obsługi programów komputerowych typu edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, poczta elektroniczna,
  • umiejętność obsługi urządzeń biurowych (kserokopiarka, skaner, fax),
  • dyskrecja i zachowanie tajemnicy korespondencji,
  • umiejętność organizowania i planowania pracy i pracy pod presją czasu,
  • wysoka kultura osobista,
  • komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
  • zdolność analitycznego myślenia,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • przeszkolenie w zakresie instrukcji kancelaryjnej, środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych, gospodarki magazynowej, elektronicznego zarządzania dokumentami (EZD)
  • znajomość ustawy o rachunkowości, finansach publicznych, prawa zamówień publicznych, EZD

Poznaj stanowisko: Inspektor w Administracji Publicznej

Inspektor zajmuje się, jak sama nazwa wskazuje, wykonywaniem różnorodnych działań z zakresu administracji publicznej. Zależą one do rodzaju instytucji lub referatu, w którym jest zatrudniony. Dba o prawidłowe funkcjonowanie urzędu oraz profesjonalną obsługę petentów. Sporządza niezbędną dokumentacje, przygotowuje projekty, wykonuje prace zlecone przez nadrzędne jednostki, oraz bierze udział w spotkaniach dotyczących ...

Załącz pliki do aplikacji

Aplikuj profilem
Nieuzupełniony profilUzupełnij

Rozmiar pliku 15MB | .bmp, .doc, .docx, .gif, .gzip, .jpeg, .jpg, .odt, .pdf, .pjpeg, .png, .rar, .rtf, .tiff, .txt, .xls, .xlsx, .zip

Dodatkowe informacje (rozwińzwiń)

- Wymagane pola

Trwa wysyłanie

Upuść plik w polu, aby go dodać

Rekrutują z Praca.pl