Komenda Powiatowa Policji w Piasecznie
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Piaseczno
Ogłoszenie o naborze Nr 20682
Warunki pracy
- naturalne i sztuczne oświetlenie,- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin,
- miejsce pracy, w którym realizowane są zadania usytuowane jest na pierwszym piętrze,
- budynek częściowo spełnia wymogi architektoniczne dla osób niepełnosprawnych tj. na zewnątrz i wewnątrz budynku znajduje się winda, wewnątrz budynku można swobodnie poruszać się, jest odpowiednia szerokość drzwi i ciągów komunikacyjnych, brak progów,
- na pierwszym piętrze, gdzie usytuowane jest miejsce pracy brak pomieszczenia sanitarnohigienicznego przystosowanego dla osób niepełnosprawnych,
- brak oznaczeń i specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym,
- w budynku nie występują szkodliwe, czy niebezpieczne warunki pracy.
Zakres zadań
- Prowadzenie weryfikacji i bieżącej kontroli zgodności funkcjonowania niejawnych sieci i systemów ze szczególnymi wymaganiami bezpieczeństwa oraz przestrzegania procedur bezpiecznej eksploatacji w celu nadzoru nad prawidłowym działaniem stanowisk dostępowych.
- Branie udziału w opracowaniu dla nowo uruchomionego lub modyfikowanego stanowiska dostępowego formularza "Opis Stanowiska Dostępowego Systemu" w celu uzyskania akredytacji bezpieczeństwa teleinformatyczengo wydanego przez ABW.
- Współpraca z Inspektorem Bezpieczeństwa Teleinformatyczengo KGP, KSP w celu wdrożenia ich zaleceń w zakresie funkcjonowania systemu.
- Branie udziału w procesie zarządzania ryzykiem i szacowaniu ryzyka oraz w audytach, testach bezpieczeństwa w celu wyznaczenia miary ryzyka dla danego zasobu.
- Prowadzenie szkoleń z zakresu bezpieczeństwa teleinformatycznego systemu na poziomie jednostki w celu przeszkolenia administratorów i kandydatów na administratorów systemów.
- Analiza logów systemowych w celu kontroli użytkowników systemów.
- Prowadzenie "Dziennika Pracy Lokalnego Inspektora Bezpieczeństwa Teleinformatyczengo" w celu udokumentowania wykonywanych zadań w poszczególnych systemach.
- Zastępowanie Kierownika Kancelarii Tajnej oraz pełnienie funkcji Zastępcy Administratora Bezpieczeństwa Informacji w celu zapewnienia ciągłości pracy Kancelarii Tajnej oraz wsparcia funkcji ABI.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze obsługi systemów informatycznych
lub
4 lata pracy w administracji publicznej
- Znajomość ustawy o Policji
- Znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych
- Znajomość ustawy o służbie cywilnej
- Znajomość ustawy o ochronie danych osobowych
- Umiejętność obsługi komputera
- Umiejętność obsługi urządzeń biurowych
- Umiejętność pracy w zespole
- Organizacja pracy własnej
- Umiejętność komunikowania się
- Samodzielność i rzetelność
- Odpowiedzialność
- Odporność na stres
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Specjalistyczne szkolenie z zakresu bezpieczeństwa teleinformatycznego prowadzonego przez ABW
- Poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą ściśle tajne oraz CONFIDENTIEL UE/EU CONFIDENTIAL
- Znajomość zasad funkcjonowania jednostki Policji
- Znajomość przepisów i procedur o ochronie informacji niejawnych
- Umiejętność interpretacji przepisów
- Umiejętność sporządzania dokumentacji
- Znajomość funkcjonowania sieci teleinformatycznych