Komenda Miejska Policji w Krakowie
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Kraków
Ogłoszenie o naborze Nr 22141
Warunki pracy
Praca administracyjno-biurowa dotycząca rejestracji dokumentów wpływających do jednostki i wysyłanych z jednostki. Prawidłowa obsługa kancelaryjno-biurowa.- obsługa urządzeń biurowych: komputer, drukarka, kserokopiarka, telefon
- praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy,
- wymuszona pozycja ciała,
- praca przy sztucznym , naturalnym oświetleniu,
- praca w budynku nieprzystosowanym dla osób niepełnosprawnych,
Zakres zadań
- Skanowanie i wprowadzanie dokumentów do systemu IntraDok,
- Rejestrowanie poczty poleconej i specjalnej,
- Obsługa petentów poprzez kontakt osobisty, telefoniczny, mailowy oraz fax,
- Prowadzenie podręcznej składnicy akt dokumentacji niejawnej.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego powyżej 6 miesięcy w pracy biurowej lub administracji
- umiejętność obsługi komputera, urządzeń biurowych i peryferyjnych,
- znajomość przepisów w zakresie archiwizacji akt,
- znajomość przepisów w zakresie dokumentacji niejawnej,
- posiadanie aktualnego poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli ściśle tajne albo zgoda na przeprowadzenie postępowania sprzwdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 roku o ochronie informacji niejawnych.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Kurs komputerowy z zakresu obsługi baz danych