Komenda Wojewódzka Policji z/s w Radomiu
Mazowiecki Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Mazowiecki Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Radom
Ogłoszenie o naborze Nr 22536
Warunki pracy
•Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań- delegacje służbowe,
- praca biurowa w pełnym wymiarze czasu pracy od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 15.30,
- praca samodzielna, wymagająca szczególnej koncentracji,
- praca z przewagą wysiłku umysłowego,
- praca wymagająca przemieszczania się wewnątrz budynku i poza nim.
•Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- oświetlenie naturalne i sztuczne,
- praca przy monitorze ekranowym poniżej połowy dobowego czasu pracy,
- wymuszona pozycja ciała.
Zakres zadań
- Prowadzenie dokumentacji Kancelarii Tajnej i rozliczanie urządzeń ewidencyjnych dokumentów oznaczonych wszystkimi klauzulami tajności oraz przyjmowanie, ewidencjonowanie, przechowywanie i wysyłanie dokumentacji niejawnych komórek organizacyjnych Komendy Wojewódzkiej Policji i jednostek organizacyjnych Policji na obszarze działania Komendanta Wojewódzkiego Policji z siedzibą w Radomiu
- Rozliczanie policjantów i pracowników Policji z pobranych dokumentów niejawnych oraz informowanie kierowników komórek organizacyjnych o wszelkich nieprawidłowościach w tym zakresie
- Sprawdzanie i weryfikowanie prawidłowości oznaczania dokumentów i materiałów niejawnych, a w przypadku dokumentów o zawyżonej lub zaniżonej klauzuli zgłaszanie tego faktu kierownikowi Kancelarii Tajnej oraz sporządzanie stosownej dokumentacj
- Kompletowanie i przedkładanie dokumentów oraz korespondencji do podpisu kierownictwu Komendy Wojewódzkiej Policji z siedzibą w Radomiu
- Przyjmowanie i sprawdzanie materiałów archiwalnych i niearchiwalnych niejawnych przed przekazaniem do archiwum
- Ewidencjonowanie, przechowywanie i aktualizowanie niejawnych aktów prawnych i normatywnych Ministerstwa Spraw Wewnętrznych, Komendy Głóównej Policji, Komendy Wojewódzkiej Policji z siedziba w Radomiu
- Sporządzanie spisu akt spraw zakończonych podlegających przekazaniu do archiwum oraz protokołów brakowania dokumentacji kat. BC wywtworzonej w Komendzie Wojewódzkiej Policji z siedzibą w Radomiu
- Zabezpieczanie pomieszczeń Kancelarii Tajnej, w których przechowywane są dokumenty i materiały niejawne
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego doświadczenia w pracy administracyjno - biurowej (należy dołączyć np. kopie świadectw pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu)
- Znajomość ustawy o Ochronie Informacji Niejawnych
- Znajomość przepisów wykonawczych w sprawie organizacji i funkcjonowania kancelarii tajnych
- Znajomość przepisów wykonawczych w sprawie sposobu oznaczania materiałów i umieszczania na nich klauzul tajności
- Znajomość przepisów wykonawczych w sprawie nadawania, przyjmowania, przewożenia, wydawania i ochrony materiałów zawierających informacje niejawne
- Umiejętność komunikowania się
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Zaświadczenie o przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych
- Poświadczenie bezpieczeństwa do informacji "ściśle tajne"
- Znajomośc pracy w zakresie obiegu dokumentacji niejawnej w administracji
- Umiejetność prowadzenia urządzeń ewidencyjnych