poszukuje kandydatów na stanowisko:
Obszar działania: województwo dolnośląskie, opolskie, śląskie
Osoba zatrudniona na oferowanym stanowisku będzie odpowiedzialna m.in. za wykonywanie instalacji systemów zabezpieczenia technicznego, ich konfigurację, integrację systemów, serwisowanie i konserwację.
-
Wykształcenie techniczne,
-
Mile widziane 2 – letnie doświadczenie w zakresie instalacji, napraw i konserwacji systemów zabezpieczenia technicznego, ale zachęcamy też do aplikowania osoby chcące zdobywać wiedzę w tym obszarze,
-
Znajomość budowy systemów: CCTV, SSWiN, SKD – różnych producentów – mile widziane,
-
Bardzo dobra znajomość budowy i obsługi komputerów,
-
Brak przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na wysokości,
-
Gotowość do nauki i rozwoju,
-
Prawo jazdy kat. B,
-
Dyspozycyjność.
-
Zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
-
Możliwość rozwoju i zdobywania cennego doświadczenia,
-
Stabilność zatrudnienia,
-
Współpracę z najlepszymi specjalistami z branży,
-
Niezbędne narzędzia pracy.