Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa
Inżynier ds Wdrożeń i Serwisu - Polska

Inżynier ds Wdrożeń i Serwisu - Polska

Hays Poland
Warszawa
praca stacjonarna
3252 dni temu
Inżynier ds Wdrożeń i Serwisu - Polska
Warszawa
Inżynier ds Wdrożeń i Serwisu - Polska
Warszawa
Nr Ref.: 1060459

HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodowej grupy HAYS plc, notowanej na giełdzie w Londynie i największej firmy rekrutacyjnej w Wielkiej Brytanii.

Grupa posiada ponad 390 biur w 27 krajach na całym świecie, w których łącznie pracuje 8 300 specjalistów. Jest liderem w Europie Środkowej i Wschodniej, Azji, Ameryce Południowej, Australii, Nowej Zelandii, Chinach, Japonii, Hong Kongu i Kanadzie.


Dla naszego Klienta, producenta wysokospecjalistycznego sprzętu medycznego, poszukujemy osoby na stanowisko Inżynier ds. Wdrożeń i Serwisu.
Osoba ta będzie odpwoiedzialna za zapewnienie wysokiego poziomu obsługi technicznej, działań wdrożeniowych i obsługi klienta zgodnie z przyjętymi standardami w obrębie wyznaczonego terytorium.

Do głównych obowiązków tej osoby będzie należało:
- Wdrażanie, we współpracy z lokalnym konsultantem sprzedaży na miejscu u klienta, przydzielonych produktów.
- Prowadzenie szkoleń dla pracowników z zakresu serwisu.
- Wykonywanie instalacji, przeglądów okresowych i napraw, zgodnie z zasadami jakości firmy w sposób punktualny i zgodny z ustalonymi procedurami, z użyciem wymaganych list kontrolnych.
- Planowanie i ustalanie programu szkoleń operatorów i z zakresu serwisu (obejmujących m.in. przeglądy i naprawy) przy współpracy z lokalnym konsultantem sprzedaży lub klientem. Prowadzenie szkoleń będzie uzależnione od zakresu udokumentowanej wiedzy na temat produktów oraz umiejętności szkoleniowych.
- Dopilnowanie, aby dane niezbędne do prawidłowego zafakturowania interwencji technicznych zostały przekazane polskiemu działowi pomocy technicznej w sposób punktualny i dokładny.
- Obsługa telefonów od klientów zgłaszających problemy techniczne i eksploatacyjne oraz rozwiązywanie problemów (selekcja); pozostałe telefony należy przekierowywać do działu obsługi klienta lub konsultanta sprzedaży.
- Wsparcie posprzedażowe i wstępne rozwiązywanie problemów w zakresie sprzętu Terumo BCT.
- Ścisła współpraca z konsultantem sprzedaży w zakresie obsługi klientów, których umowa serwisowa wygasła, a którzy proszą o wsparcie techniczne.
- Współpraca z innymi pracownikami firmy w regionie EMEA (Europa, Bliski Wschód i Afryka) mająca na celu zapewnienie i utrzymanie satysfakcji klienta.
- Gromadzenie i zapisywanie danych na serwerze tak, aby były one dostępne dla działu klinicznego, działu badań i rozwoju oraz działu marketingu.
- Kontrola umów serwisowych pod kątem dat ważności wykonywana we współpracy i pod nadzorem kierownika ds. wdrożeń technicznych.
- Pomoc techniczno-wdrożeniowa podczas spotkań przedsprzedażowych.
- Odpowiedzialność za wszelkie otrzymane zasoby firmowe.
- Wykonywanie czynności administracyjnych oraz przygotowywanie dokumentacji i raportów z działań zgodnie z polityką organizacyjną i procedurami firmy.
- Wydajna współpraca z innymi pracownikami, przedstawicielami handlowymi, pracownikami obsługi klienta, specjalistami klinicznymi i klientami.
- Przekazywanie informacji technicznych odpowiednim pracownikom lub działom (np. specjalistom produktu, działowi marketingu etc.).
- Realizacja pozostałych przypisanych zadań i projektów.

Minimalne wymagania kwalifikacyjne:
Od kandydata oczekujemy wykształcenia wyższego technicznego (min. 3-letnie) lub pokrewnego oraz minimum 3 letniego doświadczenia na stanowisku terenowego pracownika obsługi z niezmiennie dobrymi wynikami, najlepiej w branży sprzętu medycznego.

poszukujemy osoby kontaktowej, umiejącej zarządzać konfliktami, zorientowanej na działania, umiejącej szybko podejmować decyzje.
Przywiązujemy uwagę do wysoko rozwiniętych umiejętności interpersonalnych, kreatywności, umiejetności zarządzania procesami).
Na stanowisku tym niezwykle istotne jest wysoko rozwinięte myślenie analityczne, umiejętność stosowania zasad logiki w celu rozpoznawania i rozwiązywania problemów technicznych oraz dobrze rozwinięta umiejętność rozwiązywania problemów związanych ze sprzętem komputerowym i oprogramowaniem oraz wykonywania diagnostyki komputera.
Osoba zatrudniona na tym stanowisku powinna posiadać zdolność do regularnego podnoszenia lub przenoszenia ładunków o wadze do 25 kg oraz sporadycznego podnoszenia lub przenoszenia ładunków powyżej 25 kg przy użyciu odpowiednich podnośników lub innych rozwiązań technicznych i narzędzi
Istotna jest biegła znajomość w mowie i piśmie języka angielskiego.

Miejsce pracy: siedziba oddziału krajowego lub w terenie – region EMEA (Europa, Bliski Wschód, Afryka)
Przełożony: kierownik ds. wdrożeń technicznych – Polska

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997r., Dz. U. Nr 101, poz. 926 ze zm.”

Numer w rejestrze agencji zatrudnienia: 361

hays.pl