Narodowy Bank Polski poszukuje kandydatów do pracy w Wydziale Monitorowania i Eksploatacji
Infrastruktury Departamentu Administracji
Do głównych zadań pracownika należeć będzie:
- Koordynacja działań w zakresie:
- opracowania i wdrożenia procedury planowania zapotrzebowania na energię elektryczną, uwzględniającą działania mające na celu zmniejszenia jej zużycia,
- wykonywania okresowych analiz zapotrzebowania i zużycia energii elektrycznej oraz formułowanie wniosków niezbędnych dla sprawnej realizacji postępowań przetargowych na scentralizowany zakup energii elektrycznej w kolejnych latach,
- wykonania okresowych analiz awaryjności infrastruktury elektroenergetycznej w celu działań zaradczych i wniosków inwestycyjnych lub remontowych,
- opracowania wzorów jednolitych procedur i instrukcji zawierających wymagania dotyczące utrzymania, konserwacji i testowania urządzeń elektroenergetycznych oraz okresowej kontroli ich przestrzegania.
- Aktualizacja istniejących instrukcji eksploatacji infrastruktury elektroenergetycznej.
Wymagania formalne w stosunku do kandydata:
- wykształcenie wyższe techniczne, preferowany kierunek: elektrotechnika lub elektroenergetyka,
- uprawnienia „SEP" do 20 kV w zakresie eksploatacji i dozoru,
- minimum 3 letni staż pracy w pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub elektroenergetyce.
Wymagania kompetencyjne w stosunku do kandydata:
- zdolności analityczne,
- umiejętność korzystania z wielu źródeł informacji,
- znajomość pakietu MS Office,
- dyspozycyjność, samodzielność, odpowiedzialność,
- zdolność do pracy pod presją czasu i radzenia sobie ze stresem,
- komunikatywność, łatwość wyrażania myśli w mowie i w piśmie,
- umiejętność pracy w zespole.
Dodatkowymi atutami będą:
- znajomość Prawa budowlanego i Prawa zamówień publicznych wraz z przepisami wykonawczymi,
- posiadanie uprawnień wykonawczych do sprawowania funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacji elektrycznych,
- znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym.