Inżynier IT - II Linia Wsparcia
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: KB/PO/03/2017
Podstawą działania ING Banku Śląskiego jest współpraca i otwartość na różnorodność. Rozwijamy się dzięki skutecznemu działaniu i wychodzeniu z inicjatywą. Jeśli chcesz wprowadzać z nami zmiany i usprawnienia, zapraszamy do aplikowania.
W naszym zespole będziesz odpowiedzialny/a za:
- Wsparcie pracowników w zakresie infrastruktury i oprogramowania (I i II Linia wsparcia)
- Wymianę, instalacje i konfiguracje sprzętu informatycznego PC, Laptopy, Tablety, Smartfony, Smartwatche
- Nadzorowanie, konfigurowanie i serwisowanie systemów informatycznych
- Udział w projektach oraz realizacje niezbędnych testów i wdrożeń
- Realizacje zgłoszeń i zadań zgodnie z SLA oraz przyjętymi normami
- Zarządzanie zasobami sprzętowymi i utrzymywanie ich na odpowiednim poziomie
- Realizacje rekomendacji i procedur IT
- Nadzorowanie pracy firm zewnętrznych, w zakresie realizowanych zadań i projektów
- Otwartość na zmiany i chęć pogłębiania wiedzy
- Tworzenie i przegląd niezbędnych dokumentacji i procedur do systemów informatycznych
Od kandydatów oczekujemy:
- Znajomości systemów MS Windows 7,8,10, iOS, Android i aplikacji biurowych MS Office, Skype
- Znajomości środowiska Active Directory
- Umiejętności właściwego diagnozowania i rozwiązywania problemów
- Łatwości w nawiązywaniu relacji z klientem/ użytkownikiem
- Znajomości języka angielskiego w stopniu średniozaawansowanym (umożliwiającym komunikację i czytanie dokumentacji)
- Umiejętności pracy w grupie
Dodatkowym atutem będzie:
- Znajomość systemów wideokonferencyjnych np. Polycom, Cisco
- Znajomość platformy BES, Good For Enterprise
- Znajomość metodyki ITIL, Agile
Naszym pracownikom oferujemy: