Zadania:
• Utrzymywanie stałego kontaktu z istniejącymi klientami
• Nawiązywanie kontaktów z potencjalnymi klientami (pozyskiwanie nowych klientów)
• Przygotowywanie i prezentacja oferty handlowej firmy
• Monitorowanie rynku i działań konkurencji w celu sugerowania udoskonaleń i zmian w produktach (usługach) przedsiębiorstwa
• Planowanie indywidualnego czasu pracy i działanie w zawartych w nim ramach
• Opracowywanie raportów z wykonywanych działań - terminowo i zgodnie z przyjętymi w firmie standardami
Wymagania:
• Wykształcenie wyższe preferowane kierunki techniczne, elektroniczne, elektryczne, automatyka
• Doświadczenie na podobnym stanowisku
• Znajomość produktów i branży automatyki przemysłowej
• Komunikatywna znajomość języka angielskiego lub niemieckiego
• Biegła i praktyczna znajomość pakietu MS Office
Oferujemy:
• Zatrudnienie stałe w oparciu o umowę o pracę
• Atrakcyjne wynagrodzenie
• Niezbędne narzędzia pracy (samochód, telefon, komputer)
• Benefity (opieka medyczna, zwrot kosztów sportu, dofinansowanie do nauki)
• Możliwość pracy w systemie home office
Poznaj
ManpowerGroup
ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce. W Polsce ManpowerGroup posiada 40 agencji i jest obecny w 25 miastach w całym kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi dla firm i kandydatów poprzez: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą i outplacement.