Inżynier Wsparcia Sprzedaży
pl / en
Jesteś tutaj:  Strona Główna » Inżynier Wsparcia Sprzedaży

Poznaj pracodawcę

Poznaj stanowisko:
Inżynier ds. Sprzedaży

Inżynier ds. sprzedaży - to tzw. pracownik wsparcia technicznego sprzedaży. Pracownik ten zajmuje się zaawansowanymi naukowo i technologicznie produktami - doradza klientom w jaki sposób najlepiej wykorzystać produkt lub usługę. Do głównych obowiązków osoby na tym stanowisku należy, m.in.: pozyskiwanie nowych klientów, budowanie długotrwałych relacji z klientami, rozwijanie rynku odbiorców na podległym ...


czytaj więcej: Inżynier ds. Sprzedaży

Praca Inżynier ds. Sprzedaży

Inżynier Wsparcia Sprzedaży - Ogłoszenie archiwalne

Praca Fibar Group S.A. / Inżynieria / Projektowanie / Sprzedaż / Obsługa klienta / wielkopolskie / Poznań

 

Oferta pracy, której szukasz jest nieaktualna!

Zobacz podobne, aktualne ogłoszenia:

Konstruktor oprzyrządowania STEELPRESS Sp. z o.o. wielkopolskie

Inżynier / Technik Serwisu Mondi Pro Sp. z o.o. wielkopolskie

Inżynier ds. Testów Systemów Horyzont Doradztwo Personalne wielkopolskie

Inżynier ds. techniczno – handlowych (k/m)|Automatyzacja Przemysłu Robert Bosch Sp. z o.o. wielkopolskie

Operator Procesu FAS Fibar Group S.A. wielkopolskie

Więcej ofert pracy »
Chcesz otrzymywać najnowsze ogłoszenia prosto na Twój e-mail?
 

Jesteśmy pasjonatami, marzycielami, szaleńcami, którzy stworzyli zaledwie kilka lat temu inteligentny, bezprzewodowy system automatyki budynkowej FIBARO - tworząc jedną z najszybciej rozwijających się firm w branży Smart Home na świecie.

 

Jeśli chcesz być twórcą jutra, a nie naśladowcą, rozumiesz świat nowoczesnych technologii lub po prostu masz pomysł jak realizować swoje pasje w pracy - dołącz do nas!

Inżynier Wsparcia Sprzedaży
 

Inżynier Wsparcia Sprzedaży
Miejsce pracy: Poznań


Co będziesz robił/a?

  • odpowiadał/a za zapewnienie wsparcia technicznego dla działu sprzedaży oraz klientów,
  • analizował/a potrzeb klientów oraz tworzył/a koncepcje rozwiązań technicznych na potrzeby ofert,
  • brał/a udział w przygotowywaniu, przeprowadzaniu prezentacji, pokazów technicznych, warsztatów zarówno na wewnętrznych spotkaniach jak i dla klientów,
  • wdrażał/a i realizował/a projekty oraz wspierał/a techniczne klientów w zakresie realizowanych projektów,
  • brał/a udział w imprezach targowych na całym świecie.

Czego oczekujemy:

  • wykształcenia wyższego technicznego,
  • min. 2 lata doświadczenia w obszarze sprzedaży lub wsparcia,
  • bardzo dobrej znajomości języka angielskiego - warunek konieczny,
  • podstawowej wiedzy z zakresu elektrotechniki,
  • umiejętności pracy zadaniowej,
  • samodzielności oraz komunikatywności,
  • gotowości do wyjazdów zagranicznych,
  • mile widziana wiedza z obszaru hi-tech.

Co oferujemy:

  • udział w rewolucji Internet Of Things,
  • atrakcyjne wynagrodzenie i stabilne zatrudnienie,
  • elastyczny czas pracy,
  • pakiet medyczny, ubezpieczenie,
  • prezent w przypadku ślubu lub narodzin potomstwa,
  • pracę w niebanalnym, pełnym pasji zespole - niekorporacyjną atmosferę.