Grafton Recruitment jest częścią Grafton Employment Group, która działa w ramach stale rosnącej sieci biur na całym świecie. Jesteśmy jedną z wiodących firm rekrutacyjnych na terenie Europy, prężnie rozwijamy się na pozostałych kontynentach. Wśród naszych Klientów są najbardziej znane międzynarodowe oraz polskie firmy. Budujemy długotrwałe relacje z naszymi kandydatami i staramy się opierać współpracę na partnerskich kontaktach. Kandydaci mają możliwość współpracy z wyspecjalizowanym zespołem konsultantów pracujących dla wszystkich branż.
Inżynier wsparcia technicznego - nowo tworzony dział CSS
Miejsce pracy: Gliwice
Nr Ref.: 7-10-29828/PC
Opis stanowiska:
Dla naszego klienta, organizacji zajmującej się wsparciem technicznym spółek wchodzących w skład międzynarodowej grupy kapitałowej, poszukujemy kandydatów do nowo tworzonego działu Customer Service na stanowisko Inżyniera wsparcia technicznego.
Praca polegać będzie na :
- analizie i zdalnym rozwiązywaniu złożonych incydentów w obszarze sieci, data center oraz aplikacji
- identyfikacji, diagnozie oraz reagowaniu na problemy wspólnie z 3 linią wsparcia
- uczestnictwie w projektach
- poprawie i usprawnieniu codzinnych działań
Praca polegać będzie na :
- analizie i zdalnym rozwiązywaniu złożonych incydentów w obszarze sieci, data center oraz aplikacji
- identyfikacji, diagnozie oraz reagowaniu na problemy wspólnie z 3 linią wsparcia
- uczestnictwie w projektach
- poprawie i usprawnieniu codzinnych działań
Wymagania:
- wykształcenie wyższe kierunkowe (informatyka lub pokrewne)
- minimum 2-letnie doświadczenie na stanowisku inżyniera wsparcia infrastruktury klienta
- minimum roczne doświadczenie związane z aplikacją SCCM (System Center Configuration Manager) oraz Active Directory
- znajomość zagadnień związanych ze środowiskami aplikacyjnymi oraz sieciowymi
- minimum dobra znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację
- silne ukierunkowanie na klienta
- umiejętoność pracy w grupie jak również samodzielnego rozwiązywania problemów
- znajomość języka niemieckiego na poziomie dobrym bedzie dużym atutem
- certyfikat ITIL v3 będzie dodatkowym atudem
- gotowość do pracy zmianowej oraz wyjazdów służbowych (częstych w początkowym okresie pracy)
- minimum 2-letnie doświadczenie na stanowisku inżyniera wsparcia infrastruktury klienta
- minimum roczne doświadczenie związane z aplikacją SCCM (System Center Configuration Manager) oraz Active Directory
- znajomość zagadnień związanych ze środowiskami aplikacyjnymi oraz sieciowymi
- minimum dobra znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację
- silne ukierunkowanie na klienta
- umiejętoność pracy w grupie jak również samodzielnego rozwiązywania problemów
- znajomość języka niemieckiego na poziomie dobrym bedzie dużym atutem
- certyfikat ITIL v3 będzie dodatkowym atudem
- gotowość do pracy zmianowej oraz wyjazdów służbowych (częstych w początkowym okresie pracy)
Informacje dodatkowe:
Dodatkowe składniki wynagrodzenia:
- stabilne warunki zatrudnienia
- możliwość rozszerzania swojej wiedzy poprzesz szkolenia
- konkurencyjne wynagrodzenie (w oparciu o rynek śląski)
- pakiet socjalny (opieka zdrowotna, karta multisport
Aby aplikować na wybrane stanowisko, prosimy wysłać CV w wersji polskiej i angielskiej z podanym numerem referencyjnym w tytule maila na adres: katowice@grafton.pl.
Jeśli odbył/a już Pan/i rozmowę kwalifikacyjną w Grafton, prosimy o kontakt z konsultantem, który to spotkanie prowadził (najlepiej poprzez e-mail).
Więcej podobnych ofert pracy na www.grafton.pl/oferty-pracy/finanse-bankowosc-ksiegowosc/
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. Zaproszonych kandydatów rejestrujemy w naszej bazie danych. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy. Gwarantujemy dyskrecję.
- stabilne warunki zatrudnienia
- możliwość rozszerzania swojej wiedzy poprzesz szkolenia
- konkurencyjne wynagrodzenie (w oparciu o rynek śląski)
- pakiet socjalny (opieka zdrowotna, karta multisport
Aby aplikować na wybrane stanowisko, prosimy wysłać CV w wersji polskiej i angielskiej z podanym numerem referencyjnym w tytule maila na adres: katowice@grafton.pl.
Jeśli odbył/a już Pan/i rozmowę kwalifikacyjną w Grafton, prosimy o kontakt z konsultantem, który to spotkanie prowadził (najlepiej poprzez e-mail).
Więcej podobnych ofert pracy na www.grafton.pl/oferty-pracy/finanse-bankowosc-ksiegowosc/
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. Zaproszonych kandydatów rejestrujemy w naszej bazie danych. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy. Gwarantujemy dyskrecję.