ORBIS S.A. is looking for:
- You are someone UNIQUE
- You share our PASSION for hospitality
- You make your expertise GROW
- You DARE to go further
- You have the Spirit of CONQUEST
- YOU are Innovative
- TRUST and Respect are your WAY OF LIFE
- Competitive remuneration and attractive bonus system
- Work in a dynamic, international team on projects including Poland and more Eastern European countries
- Opportunity for an international career and development in Orbis / AccorHotels network structures
- Training enhancing professional qualifications
- Social benefits, including private health care sport cards and hotel discounts
- Experience in system support and installation
- Knowledge of hotel systems e.g. FOLS, Opera, Micros, Materials Control is a plus
- Able to communicate fluently in Polish and very good level of spoken and written English
- Proactively identify issues and propose solutions
- Organized, methodical and solution oriented
- Ability to work in a team
Join us and Feel WELCOME! We are waiting for YOU with joy and pleasure.
- Provide Support level 2 for Accor's iPMS FOLS [Front Office Light Services] system - standalone version + in the future for FOLS Cloud,
- Coordinate with Orbis group HelpDesk to solve registered service request,
- Follow-up with FOLS supports Level 3 for service request, when escalation is required,
- Cooperate closely with IT&DS (Warsaw office) especially with iPMS Team,
- Collaborate with FOLS users and other departments regarding all FOLS related topics.
- FOLS Cloud system implementation : configuration/training/live cover,
- Provide admin task for other hotel systems used in Orbis Hotels,
- Participate in projects linked with hotel systems (PoS, stock control system)
Poznaj
Accor
Accor jest wiodącą na świecie, kompleksową grupą hotelarską oferującą gościom wyjątkowe i niezapomniane wrażenia w 5 000 hotelach, kurortach i rezydencjach w 110 krajach świata.
Z 300 000 pracownikami we wszystkich czterech zakątkach świata, różnorodność jest dla naszej Grupy codziennością. Ta ambicja, którą chcemy razem z Wami realizować, stanowi część dążenia do otwartości, promowania równości w miejscu pracy i zapobiegania dyskryminacji, wszędzie tam, gdzie działamy.
Accor dysponuje niezrównanym portfolio marek hoteli, od luksusowych po ekonomiczne i od ponad 50 lat świadczy usługi związane z gościnnością. Oprócz zakwaterowania, dzięki świadczonym usługom w zakresie gastronomii, rozrywki, wellbeing i coworkingu, Accor umożliwia nowe sposoby życia, pracy i spędzania czasu wolnego.
Aby realizować cele biznesowe, portfolio Accor obejmuje także działalność ukierunkowaną na dystrybucję usług, działania operacyjne i doświadczenia w branży hotelarskiej. Goście mają dostęp do jednego z najbardziej atrakcyjnych programów lojalnościowych na świecie. Accor jest głęboko zaangażowany w tworzenie zrównoważonego rozwoju aktywnie działając na rzecz naszej planety i lokalnych społeczności. W ramach programu Planet 21 - Acting Here. Accor działa na rzecz „pozytywnego hotelarstwa”, a w ramach Accor Solidarity pomaga osobom w niekorzystnej sytuacji życiowej poprzez szkolenia zawodowe i dostęp do miejsc pracy.