Grafton Recruitment jest częścią Grafton Employment Group, która działa w ramach stale rosnącej sieci biur na całym świecie. Jesteśmy jedną z wiodących firm rekrutacyjnych na terenie Europy, prężnie rozwijamy się na pozostałych kontynentach. Wśród naszych Klientów są najbardziej znane międzynarodowe oraz polskie firmy. Budujemy długotrwałe relacje z naszymi kandydatami i staramy się opierać współpracę na partnerskich kontaktach. Kandydaci mają możliwość współpracy z wyspecjalizowanym zespołem konsultantów pracujących dla wszystkich branż.
IT Support Team Leader z jęz. francuskim lub rosyjskim
Miejsce pracy: Kraków
Nr Ref.: 6-10-24979/PC
Opis stanowiska:
Dla naszego Klienta, globalnego dostawcy rozwiązań biznesowych i usług outsourcingowych w branży IT, do centrum wsparcia technicznego w Krakowie poszukujemy obecnie osoby na stanowisko
TEAM LEADERA z jęz. francuskim lub rosyjskim
Do głównych zadań Team Leadera należeć będzie:
- Wsparcie i zarządzanie zespołem doradców technicznych (L1 i L2)
- Dbanie o realizację założeń projektu i potrzeb klienta
- Wsparcie zespołu w rozwiązywaniu problemów technicznych, szkolenia wewnetrzne
- Incident management
- Analiza funkcjonalna oraz zgłaszanie poprawek i ulepszeń usług i procedur
TEAM LEADERA z jęz. francuskim lub rosyjskim
Do głównych zadań Team Leadera należeć będzie:
- Wsparcie i zarządzanie zespołem doradców technicznych (L1 i L2)
- Dbanie o realizację założeń projektu i potrzeb klienta
- Wsparcie zespołu w rozwiązywaniu problemów technicznych, szkolenia wewnetrzne
- Incident management
- Analiza funkcjonalna oraz zgłaszanie poprawek i ulepszeń usług i procedur
Wymagania:
- Poparta sukcesami umiejętność zarządzania zespołem wsparcia technicznego, najlepiej w międzynarodowym środowisku
- Bardzo dobra znajomość języka francuskiego lub rozyjskiego oraz angielskiego jest warunkiem koniecznym
- Doświadczenie na stanowisku wsparcia IT i umiejętność rozwiązywania problemów technicznych (software, hardware, network)
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne
- Umiejętność efektywnej pracy z zespołem jak i z klientem
- Nastawienie na jakość obsługi i stałą poprawę sprawności procesów
- Bardzo dobra znajomość języka francuskiego lub rozyjskiego oraz angielskiego jest warunkiem koniecznym
- Doświadczenie na stanowisku wsparcia IT i umiejętność rozwiązywania problemów technicznych (software, hardware, network)
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne
- Umiejętność efektywnej pracy z zespołem jak i z klientem
- Nastawienie na jakość obsługi i stałą poprawę sprawności procesów
Informacje dodatkowe:
Dodatkowe składniki wynagrodzenia:
- stabilne zatrudnienie w prężnie rozwijającej się firmie z branży IT
- pakiet benefitowy
- możliwość zarządzania zespołem w dużym, międzynarodowym projekcie dla prestiżowego klienta
Aby aplikować na wybrane stanowisko, prosimy wysłać CV w jęz. angielskim z podanym numerem referencyjnym w tytule maila.
Jeśli odbył/a już Pani/Pan rozmowę kwalifikacyjną w Grafton, prosimy o kontakt z konsultantem, który to spotkanie prowadził (najlepiej poprzez e-mail).
Więcej podobnych ofert pracy na www.grafton.pl/oferty-pracy/it/
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. Zaproszonych kandydatów rejestrujemy w naszej bazie danych. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy. Gwarantujemy dyskrecję.
- stabilne zatrudnienie w prężnie rozwijającej się firmie z branży IT
- pakiet benefitowy
- możliwość zarządzania zespołem w dużym, międzynarodowym projekcie dla prestiżowego klienta
Aby aplikować na wybrane stanowisko, prosimy wysłać CV w jęz. angielskim z podanym numerem referencyjnym w tytule maila.
Jeśli odbył/a już Pani/Pan rozmowę kwalifikacyjną w Grafton, prosimy o kontakt z konsultantem, który to spotkanie prowadził (najlepiej poprzez e-mail).
Więcej podobnych ofert pracy na www.grafton.pl/oferty-pracy/it/
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. Zaproszonych kandydatów rejestrujemy w naszej bazie danych. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy. Gwarantujemy dyskrecję.