Junior Brand Manager
Warszawa
PSKF16469
Naszym Klientem jest międzynarodowa firma FMCG o ugruntowanej pozycji na rynku europejskim, która posiada w swoim portfolio produktowym najbardziej rozpoznawalne marki będące liderami w swoich kategoriach. W związku z planowaną aktywacją jednej z istniejących marek, poszukujemy kandydatki/kandydata na stanowisko Junior Brand Manager. Wybrana osoba będzie współodpowiedzialna za kompleksowe zarządzanie wybraną marką z portfolio firmy, raportując bezpośrednio do Dyrektora ds. Marketingu.
Opis stanowiska / Job description:
- adaptacja komunikacji globalnej oraz kreacja strategii ATL/BTL,
- planowanie, tworzenie i realizacja dużych kampanii marketingowych i trade'owych,
- wdrażanie strategii marketingowej w ścisłej współpracy z pozostałymi działami firmy i teamem globalnym,
- monitorowanie bieżącej sytuacji rynkowej i działalności konkurencji w oparciu o dane rynkowe AC Nielsen,
- współpraca z agencjami zewnętrznymi (agencje kreatywne, domy mediowe, agencje badawcze),
- odpowiedzialność za budżet marketingowy (bez odpowiedzialności za wynik),
- planowanie, tworzenie i realizacja dużych kampanii marketingowych i trade'owych,
- wdrażanie strategii marketingowej w ścisłej współpracy z pozostałymi działami firmy i teamem globalnym,
- monitorowanie bieżącej sytuacji rynkowej i działalności konkurencji w oparciu o dane rynkowe AC Nielsen,
- współpraca z agencjami zewnętrznymi (agencje kreatywne, domy mediowe, agencje badawcze),
- odpowiedzialność za budżet marketingowy (bez odpowiedzialności za wynik),
Kogo szukamy / Profile description:
- wykształcenie wyższe, preferowane kierunkowe (w obszarze marketingu),
- min. 2-letnie doświadczenie w zarządzaniu markami w firmie z sektora FMCG,
- doświadczenie na podobnym stanowisku lub w obszarze trade marketingu,
- umiejętność dokonywania analiz i rekomendacji w oparciu o dane rynkowe (AC Nielsen, GfK),
- asertywność, zaangażowanie i konsekwencja w działaniu,
- samodzielność i zaangażowanie w wykonywanie zadań,
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego.
- min. 2-letnie doświadczenie w zarządzaniu markami w firmie z sektora FMCG,
- doświadczenie na podobnym stanowisku lub w obszarze trade marketingu,
- umiejętność dokonywania analiz i rekomendacji w oparciu o dane rynkowe (AC Nielsen, GfK),
- asertywność, zaangażowanie i konsekwencja w działaniu,
- samodzielność i zaangażowanie w wykonywanie zadań,
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego.
Jak aplikować / How to apply: