Najnowsze oferty pracy

  • Koordynator / Koordynatorka Rozwoju Marek

    Lotte Wedel Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    5 godz.
    POZNAJ WYJĄTKOWE SKŁADNIKI SWOJEJ PRZYSZŁEJ PRACY. To będą Twoje zadania: współpraca z agencjami reklamowymi w zakresie kreacji i produkcji materiałów POS; rekomendowanie planów i wdrażanie optymalnych narzędzi rozwoju dla poszczególnych marek; monitorowanie wyników osiąganych przez...
Zobacz więcej ofert pracy

Junior Brand Manager

Colian Sp. z o.o.
Warszawa
praca stacjonarna
3242 dni temu


to dynamicznie rozwijająca się polska grupa kapitałowa, specjalizująca się w produkcji, dystrybucji oraz sprzedaży artykułów spożywczych. Funkcjonujemy w obrębie trzech dywizji biznesowych: słodyczy, kulinariów (przypraw, bakalii) i napojów. Na nasze portfolio składają się znane, lubiane marki: Solidarność, Goplana, Grześki, Familijne, Jeżyki, Jutrzenka, Akuku!, Appetita, Siesta, Hellena. Zatrudniamy obecnie około 2600 pracowników na terenie całej Polski.






 

W ramach rozwoju struktur działu aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:


Junior Brand Manager

Miejsce pracy: Warszawa


Odpowiedzialność:
  • Przygotowanie planu działań marketingu-mix zapewniających realizację przyjętej strategii rozwoju marki/kategorii przy efektywnym wykorzystaniu środków finansowych i dostępnych narzędzi,

  • Realizacja planu rozwoju marki/ marek w ramach budżetu po akceptacji kosztów przez przełożonego,

  • Kontrola efektywności oraz weryfikacja działań zmierzających do realizacji przyjętego planu rozwoju,

  • Prowadzenie procesu komunikacji wewnętrznej w trakcie przygotowywanie i realizacji działań (wewnętrzne konsultacje, wewnętrzny PR itp.),

  • Współpraca z agencjami reklamowymi i promocyjnymi,

  • Współpraca z dostawcami,

  • Udział w budowaniu koncepcji nowych produktów w ramach kategorii,

  • Regularna analiza wskaźników rynkowych oraz podejmowanie koniecznych akcji korekcyjnych w celu zapewnienia realizacji założonych celów.

Oczekiwania:
  • Wykształcenie wyższe,

  • Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy w dziale marketingu w zakresie zarządzania marką lub kategorią,

  • Doświadczenie w obszarze FMCG,

  • Doświadczenie we współpracy z agencjami reklamowymi, drukarniami,

  • Kreatywność,

  • Umiejętność samodzielnego działania, podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów,

  • Wysoko rozwinięte zdolności analityczne,

  • Biegła znajomość programów MS Office,

  • Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację.

Oferta dla kandydata:
  • Pracę w firmie będącej jednym z liderów na rynku FMCG,

  • Możliwość zarządzania silnymi markami i realizowania dużych projektów ATL/BTL,

  • Samodzielne, odpowiedzialne stanowisko,

  • Możliwość realizowania własnych wizji i pomysłów.

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).
 

Podobne oferty

  • Koordynator / Koordynatorka Rozwoju Marek

    Lotte Wedel Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    5 godz.
    POZNAJ WYJĄTKOWE SKŁADNIKI SWOJEJ PRZYSZŁEJ PRACY. To będą Twoje zadania: współpraca z agencjami reklamowymi w zakresie kreacji i produkcji materiałów POS; rekomendowanie planów i wdrażanie optymalnych narzędzi rozwoju dla poszczególnych marek; monitorowanie wyników osiąganych przez...