Lubisz pisać, wymyślać, wierzysz w swój talent? Masz za sobą pierwsze kroki w reklamie i wiesz, że to jest właśnie to, co chcesz robić i w czym chcesz się rozwijać? Chętnie potowarzyszymy Ci w tej przygodzie!
Czego u Ciebie szukamy?
Zapału i talentu! A także:
- Pewnego doświadczenia w reklamie (liczy się także staż, praktyki itp.)
- Lekkiego pióra, łatwości w snuciu interesujących historii
- Pomysłowości
- Chęci do rozwoju i odwagi do schodzenia z utartych szlaków
- Samodyscypliny i poczucia odpowiedzialności za powierzone prace
- Łatwości i wdzięku w prezentowaniu swoich pomysłów
- Miłego usposobienia
- Poczucia humoru
Co będziesz miał do roboty?
W skrócie – klasyczne reklamiarskie zadania:
- Wymyślanie idei kreatywnych i wszystkiego co się dookoła tych idei może zadziać
- Pisanie skryptów do spotów reklamowych
- Pisanie haseł i innych tekstów reklamowych
- Prezentowanie swoich genialnych pomysłów współpracownikom, a z czasem także klientom agencji
- A prawie wszystko we współpracy ze zdolnym Artem.
Wiele tych rzeczy może być dla Ciebie nowych. Spokojnie. Będziesz pracować w teamie pod opieką dyrektora kreatywnego i starszych kolegów.
Co dla Ciebie mamy?
Wszystko, co potrzeba, żeby pracowało się miło. Fajne i przyjazne środowisko do rozwoju. Szkolenia z licznych obszarów marketingu, reklamy, mediów.
Dobra kawa, miłe i spokojne otoczenie, ogród i zwierzaki do towarzystwa. Możesz przyjść ze swoim! No i nie zapominajmy o przyzwoitym wynagrodzeniu, dostępie do zaawansowanych narzędzi badawczych, szkoleniach itp.