CEMEX to globalny lider w branży materiałów budowlanych. Od ponad 100 lat dostarczamy wysokiej jakości produkty i usługi naszym klientom i społecznościom na całym świecie. CEMEX Polska należy do czołówki krajowych producentów cementu, betonu i kruszyw oraz do grona liderów zrównoważonego rozwoju. W naszych licznych zakładach produkcyjnych oraz w biurze korporacyjnym w Warszawie zatrudniamy blisko 1300 osób.
Aktualnie poszukujemy Kandydatów / Kandydatki do pracy na stanowisku:
Obszar działania: cała Polska
Biuro operacyjne: Warszawa Annopol
- Samodzielne prowadzenie i pełna obsługa administracyjna procesów takich jak: rekrutacja, szkolenia, rozwój kariery, doradztwo w sprawach związanych z prawem pracy, zatrudnianiem, wynagradzaniem, planowaniem i organizacją czasu pracy oraz wdrażaniem usprawnień w strukturach organizacyjnych itp.
- Samodzielna realizacja lub wsparcie we wdrażaniu ogólnofirmowych projektów HR o charakterze lokalnym, regionalnym lub globalnym pod względem merytorycznym jak i organizacyjnym
- Bieżąca praca z systemami i narzędziami HR (w tym administracja danych personalnych i organizacyjnych, przygotowywanie i dystrybucja raportów i analiz cyklicznych jak i ad hoc)
- Ścisła współpraca i komunikacja z obszarem HR Back Office (lokalne i regionalne centra eksperckie w zakresie wynagrodzeń i świadczeń oraz planowania i rozwoju) w celu zapewnienia jednorodności stosowanych narzędzi i polityki personalnej w całej organizacji
- Wyższe wykształcenie o profilu ekonomicznym lub pokrewnym (preferowane kierunki: ekonomia, zarządzanie, finanse, socjologia lub administracja)
- Doświadczenie zawodowe w obszarach operacyjnego wsparcia biznesu lub klientów
- Dobre zrozumienie specyfiki procesów biznesowych w firmie produkcyjnej
- Znajomość standardów pracy w międzynarodowych organizacjach
- Szeroka wiedza z zakresu systemów i narzędzi klasy ERP
- Umiejętność implementacji procedur/procesów
- Doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu projektów
- Praktyczna znajomość przepisów prawa pracy
- Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- Bardzo dobra znajomość obsługi programów pakietu MS Office w szczególności MS Excel (w tym tabele przestawne, stosowanie funkcji, pisanie bazowych formuł, sumy częściowe, formatowanie warunkowe)
- Mobilność, dyspozycyjność i gotowość do odbywania bardzo częstych podróży służbowych
- Wysokie umiejętności obsługi klienta (umiejętność słuchania, rozumienia biznesu i jego potrzeb oraz znajdywania i wdrażania właściwych rozwiązań)
- Silne nastawienie na realizację zadań i osiąganie wyznaczonych celów
- Bardzo dobra organizacja pracy (planowanie i zarządzanie czasem pracy)
- Umiejętność pracy wielozadaniowej i określania priorytetów
- Umiejętność pracy w oparciu o wyznaczone standardy przy zachowaniu wysokiej elastyczności działania
- Samodzielność, inicjatywa i proaktywność w działaniu
- Otwartość na zmiany i gotowość do podejmowania wyzwań
- Konkurencyjne wynagrodzenie, rozbudowane benefity i programy dla pracowników
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Dostęp do najnowszych rozwiązań biznesowych
- Możliwość rozwoju, nauki i zdobywania doświadczenia w różnych obszarach biznesu
- Szansę na rozwój kariery w międzynarodowym środowisku
Oferta skierowana jest również do Kandydatów/ek z orzeczoną niepełnosprawnością. Aplikując na to stanowisko, masz pewność, że będziesz oceniany/a wyłącznie na podstawie swoich kompetencji.
Poznaj
CEMEX Polska Sp. z o.o.
Dlaczego warto wybrać CEMEX?
CEMEX to globalna firma zajmująca się produkcją materiałów budowlanych, zapewniamy produkty wysokiej jakości z innowacyjnymi rozwiązaniami i technologiami w ponad 50 krajach na świecie.
Zatrudniając ponad 40 000 pracowników na całym świecie, CEMEX ma strategiczną
pozycję w obu Amerykach, na Karaibach, w Europie, Afryce ,na Bliskim W schodzie i w Azji.
Nasza sieć operacyjna produkuje, dystrybuuje i sprzedaje cement, beton prefabrykowany,
kruszywa i powiązane materiały budowlane, usługi i innowacyjne rozwiązania technologiczne.
Zawsze staramy się dostarczać doskonałe rozwiązania budowlane i lepsze wrażenia klientów na obsługiwanych przez nas rynkach.
W tym celu dostosowujemy nasze produkty i usługi do specyficznych potrzeb naszych klientów.
Działamy poprzez innowacyjne rozwiązania budowlane i technologiczne, działając również na rzecz promowania zrównoważonej przyszłości.
Proces rekrutacji w CEMEX
- Krok Wywiad telefoniczny
- Krok Spotkanie ze specjalistą HR
- Krok Spotkanie z potencjalnym przełożonym
- Krok Złożenie oferty zatrudniania