Najnowsze oferty pracy

  • Koordynator/ka ankieterów cati

    PKO Bank Polski   Warszawa    praca stacjonarna   dziś wygasa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Na co dzień w naszym zespole:odpowiadasz za cały cykl realizacji badań CATI z klientami korporacyjnymi i przedsiębiorstw,przygotowujesz bazy do realizacji,skryptujesz ankiety (przy wykorzystaniu Data Collection Predictive Solutions),nadzorujesz realizację ankiet przez wewnętrzny zespół...
  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;
  • Sales Team Manager with Polish (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    Business operations, Call Center KPIs and employee motivation are not only empty phrases for you, but you know exactly what stands behind them? We have the perfect job for you! Responsibilities Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and...
Zobacz więcej ofert pracy

Kierownik Contact Center

LeasingTeam Group
Warszawa
praca stacjonarna
2889 dni temu
LeasingTeam Group to największa w kraju grupa spółek doradztwa personalnego wyłącznie z polskim kapitałem, która od ponad dekady wspiera swoimi innowacyjnymi rozwiązaniami kandydatów i pracodawców. Realizujemy strategiczne projekty z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi dla polskich i globalnych przedsiębiorstw, średniej wielkości firm i organizacji publicznych. Łączymy kandydatów i organizacje, umożliwiając oby stronom osiągnięcie sukcesu na rynku pracy.
Aktualnie dla jednego z naszych klientów poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Kierownik Contact Center
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: 005794
Zakres obowiązków:
  • Odpowiedzialność za procesy, procedury i operacje w zespole obsługi klienta;
  • Bieżący monitoring wskaźników efektywności;
  • Zarządzanie oraz motywowanie kilkudziesięcioosobowego zespołu;
  • Wsparcie konsultantów w obsłudze klienta reklamacyjnego;
  • Realizacja celów jakościowych i ilościowych;
  • Wsparcie w przygotowaniu analiz raportów okresowych dla partnerów w kontekście aktywności Klientów w systemach rowerowych;
  • Współpraca z Działem IT.

 

Oczekiwania:
  • Wykształcenie wyższe;
  • Co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w contact center;
  • Co najmniej rok doświadczenia zawodowego w zarządzaniu co najmniej kilkunastoosobowym zespołem;
  • Biegła znajomość w mowie i piśmie języka angielskiego na poziomie komunikatywnym;
  • Praktyczna znajomość MS Excel, Word i Outlook;
  • Bardzo dobra znajomość standardów, teorii oraz praktyki w zakresie obsługi klienta;
  • Bardzo dobre umiejętności organizacyjne;
  • Samodzielność oraz sumienność;
  • Bardzo duże zaangażowanie w powierzonych obowiązkach;
  • Gotowość do podróży służbowych;
  • Znajomość ustawy o Zamówieniach Publicznych.
Oferta:
  • Umowę o pracę;
  • Atrakcyjny pakiet wynagrodzenia;
  • Pracę w przyjaznym zespole;
  • Możliwość rozwoju zawodowego;
  • Niezbędne narzędzia do wykonywania pracy.

 

APLIKUJ

Zgodnie z obowiązującym prawem LeasingTeam nie pobiera opłat od kandydatów za udział w procesach rekrutacyjnych. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.

Agencja zatrudnienia - nr certyfikatu 636.
 

Podobne oferty

  • Koordynator/ka ankieterów cati

    PKO Bank Polski   Warszawa    praca stacjonarna   dziś wygasa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Na co dzień w naszym zespole:odpowiadasz za cały cykl realizacji badań CATI z klientami korporacyjnymi i przedsiębiorstw,przygotowujesz bazy do realizacji,skryptujesz ankiety (przy wykorzystaniu Data Collection Predictive Solutions),nadzorujesz realizację ankiet przez wewnętrzny zespół...
  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;
  • Sales Team Manager with Polish (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    Business operations, Call Center KPIs and employee motivation are not only empty phrases for you, but you know exactly what stands behind them? We have the perfect job for you! Responsibilities Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and...