Najnowsze oferty pracy

  • Zastępca Kierownika Działu Kas i Obsługi Klienta

    MAKRO Cash and Carry Polska S.A.   Koszalin, ul. Syrenki 1    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    3 godz.
    Do Twoich głównych zadań będzie należało: Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klientów. Organizacja i nadzorowanie przyjęcia towaru oraz przygotowania go do sprzedaży. Organizowanie i nadzorowanie pracy zespołu. Wsparcie kierownika w koordynowaniu pracy zespołu. Dbałość o...
  • Kierownik Działu Reklamacji i Serwisu

    AGATA Spółka Akcyjna   Łódź    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Zarządzanie procesem obsługi reklamacji w sposób gwarantujący prawidłową i terminową realizację; Zapewnienie wysokiego standardu obsługi Klienta; Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Koordynowanie...
  • Kierownik Działu Reklamacji i Serwisu

    AGATA Spółka Akcyjna   Poznań    praca stacjonarna   dziś wygasa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    15 dni
    Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Zarządzanie procesem obsługi reklamacji w sposób gwarantujący prawidłową i terminową realizację; Zapewnienie wysokiego standardu obsługi Klienta; Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Koordynowanie...
  • Kierownik Działu Serwisu i Gwarancji

    NES Global Talent   Jasin    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: tworzenie harmonogramów prac i egzekwowanie od Podwykonawców terminów napraw w oparciu o umowy gwarancyjne; koordynowanie oraz nadzorowanie prac zespołu (kwalifikacje usterek, procedowanie zgodnie z wytycznymi); udział w przeglądach gwarancyjnych; tworzenie sprawozdań i...
Zobacz więcej ofert pracy

Kierownik ds. Reklamacji

AGATA S.A.
Szczecin
praca stacjonarna
2878 dni temu

Agata S.A. to sieć nowoczesnych salonów meblowych z szeroką ofertą mebli i dodatków do aranżacji wnętrz. Nasze sklepy zapewniają dostęp do artykułów różnych producentów z Polski i zagranicy oraz szerokiego grona doradców, projektantów i ekspertów. W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Kierownik ds. Reklamacji

Miejsce pracy: Szczecin

 

 
Zakres obowiązków:
  • Zarządzanie procesem obsługi reklamacji w sposób gwarantujący prawidłową i terminową realizację

  • Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta;

  • koordynowanie pracy podległego zespołu - organizowanie pracy oraz wspieranie i motywowanie podległego zespołu, współpraca z innymi działami Firmy

Oczekiwania:
  • Znajomość problematyki gwarancji i rękojmi;

  • Umiejętność obsługi komputera;

  • Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne;

  • Samodzielność, dokładność;

  • Wysoka kultura osobista;

  • Samodzielność w działaniu;

  • Umiejętność pracy pod presją czasu i odporność na stres.

Oferujemy:
  • Stabilne warunki zatrudnienia;

  • Stabilną pracę w rozwijającej się firmie, z długoletnią tradycją.

 

Poznaj

AGATA Spółka Akcyjna

Agata S.A. to sieć wielkopowierzchniowych salonów mebli oraz artykułów wyposażenia wnętrz w Polsce; obejmująca 21 wielkopowierzchniowych salonów zlokalizowanych zarówno w dużych, jak i średnich miastach w całym kraju. Agata S.A. poprzez punkty sprzedaży detalicznej i e-commerce oferuje kolekcje do pokoju dziennego, dziecięcego, sypialni, jadalni i kuchni, a także szeroką gamę produktów i akcesoriów do aranżacji wnętrz. Marka zapewnia dostęp do artykułów ponad 250 krajowych i zagranicznych producentów kilkudziesięciu marek własnych oraz szerokiego grona doradców, projektantów i ekspertów.

Podobne oferty

  • Zastępca Kierownika Działu Kas i Obsługi Klienta

    MAKRO Cash and Carry Polska S.A.   Koszalin, ul. Syrenki 1    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    3 godz.
    Do Twoich głównych zadań będzie należało: Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klientów. Organizacja i nadzorowanie przyjęcia towaru oraz przygotowania go do sprzedaży. Organizowanie i nadzorowanie pracy zespołu. Wsparcie kierownika w koordynowaniu pracy zespołu. Dbałość o...
  • Kierownik Działu Reklamacji i Serwisu

    AGATA Spółka Akcyjna   Łódź    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Zarządzanie procesem obsługi reklamacji w sposób gwarantujący prawidłową i terminową realizację; Zapewnienie wysokiego standardu obsługi Klienta; Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Koordynowanie...
  • Kierownik Działu Reklamacji i Serwisu

    AGATA Spółka Akcyjna   Poznań    praca stacjonarna   dziś wygasa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    15 dni
    Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Zarządzanie procesem obsługi reklamacji w sposób gwarantujący prawidłową i terminową realizację; Zapewnienie wysokiego standardu obsługi Klienta; Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Koordynowanie...
  • Kierownik Działu Serwisu i Gwarancji

    NES Global Talent   Jasin    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: tworzenie harmonogramów prac i egzekwowanie od Podwykonawców terminów napraw w oparciu o umowy gwarancyjne; koordynowanie oraz nadzorowanie prac zespołu (kwalifikacje usterek, procedowanie zgodnie z wytycznymi); udział w przeglądach gwarancyjnych; tworzenie sprawozdań i...