Kierownik ds. Rozwoju Narzędzi Sprzedaży

Nationale-Nederlanden

Warszawa

6 dni temu

Kierownik ds. Rozwoju Narzędzi Sprzedaży
Miejsce pracy: Warszawa

     

Do Twoich zadań należeć będzie:
  • podnoszenie efektywności sprzedaży oraz wsparcia sprzedaży poprzez tworzenie i realizację strategii rozwoju systemów i narzędzi wspierających sprzedaż we wszystkich kanałach dystrybucji,
  • administrowanie biznesowe systemami i narzędziami wykorzystywanymi przez Siły Sprzedaży oraz Wspieranie Sprzedaży,
  • aktywna współpraca z dostawcami i podwykonawcami (wewnętrznymi i zewnętrznymi),
  • budowanie i utrzymanie relacji z klientami wewnętrznymi oraz odpowiedzialność za obsługę końcowych użytkowników systemów i narzędzi sprzedażowych.
Nasza oferta jest dla Ciebie, jeśli:
  • posiadasz:

- min. 2 lata doświadczenia w obszarze wdrożeń aplikacji IT/ zarządzania aplikacjami/ właścicielstwa biznesowego,
- min. 2 lata doświadczenia w zarządzaniu zespołem,
- min. 3 lata doświadczenia w obszarze wspierania sprzedaży, mile widziane doświadczenie w sprzedaży,

  • potrafisz przekładać wymogi koncepcji biznesowych na wymagania funkcjonalne dla aplikacji informatycznych,
  • znasz doskonale procesy sprzedaży, ze szczególnym uwzględnieniem wykorzystania w nich nowoczesnych technologii,
  • masz umiejętność identyfikowania możliwości wprowadzania usprawnień w procesach biznesowych poprzez automatyzację/ informatyzację,
  • masz doświadczenie w prowadzeniu projektów dotyczących wdrażania systemów/ rozwiązań informatycznych z pozycji właściciela biznesowego aplikacji,
  • posiadasz wykształcenie wyższe magisterskie i znasz bardzo dobrze język angielski,
  • posiadasz wysokie umiejętności komunikacyjne i zdolności analityczne,
  • umiesz pracować pod presją czasu i wyniku.
Zainteresowanym współpracą z nami oferujemy:
  • zatrudnienie w ramach umowy o pracę,
  • możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznym obszarze otwartym na nowe technologie,
  • pracę w naszym biurze na Powiślu blisko stacji metra Centrum Nauki Kopernik,
  • elastyczne godziny pracy, możliwość pracy zdalnej raz w tygodniu i krótszych piątków,
  • szeroką ofertę benefitów (prywatna opieka medyczna, grupowe ubezpieczenie na życie, kafeterię benefitów do wyboru).
Administratorem podanych danych osobowych jest Nationale-Nederlanden Usługi Finansowe SA z siedzibą w Warszawa 00-342, Topiel 12. Dane zbierane są dla potrzeb obecnej rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych osobowych jest dobrowolne.

Poznaj

Nationale-Nederlanden

Poznaj stanowisko: Kierownik ds. Wsparcia Sprzedaży

Kierownik ds. Wsparcia Sprzedaży to osoba odpowiedzialna za koordynację obsługi sprzedaży i rozwoju produktów/usług firmy. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: koordynacja pracy kadry pracowniczej, przygotowanie ofert, merytoryczne sprawdzenie dokumentacji, przygotowanie i wdrażanie inicjatywy wpływającej na wzrost dystrybucji i wartości od sprzedaży na podstawie analiz sprzedaży oraz działań ...
Kierownik ds. Wsparcia Sprzedaży Praca Kierownik ds. Wsparcia Sprzedaży

Rekrutują z Praca.pl