Grupa kapitałowa Progres to ogólnopolski dostawca rozwiązań z zakresu pracy tymczasowej, rekrutacji stałych, szkoleń oraz doradztwa personalnego. Znajdujemy się na drugim miejscu polskiego rynku Agencji Pracy wg. rankingu Book of Lists. Jesteśmy współzałożycielami oraz członkami Stowarzyszenia Agencji Zatrudnienia. Na swoim koncie posiadamy ponad 1000 kontraktów podpisanych na terenie całego kraju, dzięki 19 sprawnie funkcjonującym oddziałom.
Obecnie dla naszego klienta, międzynarodowej firmy z branży produkcyjnej w związku z rozwojem organizacji, poszukujemy kandydata na nowe stanowisko:
Do zakresu obowiązków na w/w stanowisku należy:
- Zapobieganie przestojom maszyn i urządzeń, minimalizowanie czasu trwania awarii,
- Przygotowanie, wdrażanie, wykonywanie i optymalizowanie planu konserwacji urządzeń,
- Opracowywanie planów inwestycyjnych w ramach utrzymania maszyn, urządzeń i narzędzi,
- Przygotowanie dokumentacji technicznej na potrzeby realizowanych projektów inwestycyjnych,
- Czynny udział we wdrażaniu systemów kontroli jakości (ISO, GMP i HACCP),
- Wdrażanie „dobrych praktyk" w zakresie eksploatacji maszyn i urządzeń,
- Tworzenie raportów, wprowadzanie technik prewencyjno-zapobiegawczych oraz wprowadzenie nowych technologii w zakresie utrzymania sprzętu maszynowego,
- Nadzór nad ekipami serwisowymi oraz kontakt z jednostkami dopuszczającymi m.in. UDT,
- Prowadzenie dokumentacji technicznej lub delegowanie tych zadań,
- Udział w testach wydajnościowych maszyn i urządzeń, analizowanie błędów, bieżąca korekta,
- Zamawianie części do maszyn, narzędzi,
- Współpraca ze wszystkimi Kierownikami obiektów w celu opracowania najlepszych praktyk i rozwiązań,
- Współpraca z kierownikami innych obiektów oraz centralą zagraniczną,
Od kandydatów oczekujemy:
- Wykształcenie wyższe techniczne (preferowane: elektrotechnika, mechanika, elektronika i pokrewne),
- Wiedza z zakresu mechaniki, automatyki, i elektryki umożliwiająca wykonywanie powyższych zadań,
- Mile widziana doświadczenie w zakresie utrzymania ruchu lini technologicznych maszyn oraz urządzeń,
- Minimum 2 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku związanym z utrzymaniem ruchu na obiektach,
- Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
- Znajomość obsługi AutoCad na poziomie pozwalającym na wprowadzenie modyfikacji oraz czytania dokumentacji technicznej,
- Znajomość systemów kontroli jakości (ISO, GMP, HACCP),
- Gotowość do wyjazdów technicznych (przy większym nasileniu w pierwszych 6-9 miesiącach),
- Uprawnienia SEP do 1 kV.
Nasz Klient oferuje:
- Umowa o pracę,
- Pensję stałą + system premiowania rozliczany kwartalnie,
- Praca na pełen etat,
- Pracę w międzynarodowym środowisku,
- Możliwość koordynacji działań utrzymania ruchu na kilku obiektach jednocześnie,
- Rozwój kompetencji w zakresie tworzenia planów konserwacji, schematu „dobrych praktyk" i zasad zaopatrzenia UR we wszystkich lokalizacjach firmy,
- Nadzór nad Utrzymaniem Ruchu we wszystkich obiektach firmy w charakterze Koordynatora,
- Narzędzia pracy (komputer, telefon służbowy).