- Ogłoszenie nr: 168770
- Data ukazania się ogłoszenia: 16 kwietnia 2015 r.
Archiwum Państwowe w Suwałkach
- Dyrektor
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- kierownik działu
- do spraw administracyjno-gospodarczych w Archiwum Państwowym w Suwałkach
- administracyjno-gospodarczego
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- o stanowisko pracy mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, zgodnie z przepisami art. 5 ustawy o służbie cywilnej
Wymiar etatu: 0.75
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- 16-400 Suwałki, ul. T. Kościuszki 69
Miejsce wykonywania pracy:
- Suwałki
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- organizowanie, koordynowanie i prowadzenie spraw związanych z funkcjonowaniem Archiwum w zakresie administracyjno-gospodarczym
- planowanie, organizowanie i kierowanie pracą Działu Administracyjno-Gospodarczego
- prowadzenie spraw związanych z inwestycjami i remontami
- prowadzenie dokumentacji obiektu, prowadzenie i nadzorowanie spraw z zakresu przeglądów i zabezpieczenia obiektów oraz jego wyposażenia, bezpieczeństwa osób i mienia, bhp i ppoż.
- opisywanie rachunków i faktur pod względem merytorycznym i w celu stwierdzenia ich zgodności z
- prowadzenie ewidencji składnków majątkowych Archiwum
- przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do przeprowadzenia postępowań z zakresu zamówień publicznych, udział w tych postępowaniach oraz przygotowywanie umów na dostawy materiałów, usług i sprzętu
- nadzór nad całokształtem prowadzonych spraw kadrowych oraz udział w realizacji zadań z tego zakresu
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca biurowa, umysłowa, z
częstymi kontaktami z dostawcami i usługodawcami, z możliwymi wyjazdami służbowymi, zwłaszcza do Oddziału w Ełku, z koniecznością uzupełniania wiedzy i kompetencji, np. w formie szkoleń.
Praca w siedzibie Archiwum na pierwszym piętrze, bez specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym, bez dźwigu osobowego, siedząca, na stanowisku wyposażonym w zestaw komputerowy z monitorem ekranowym, z możliwością korzystania z kserokopiarki, niszczarki, skanera. Istnieje możliwość stosunkowo rzadka kontaktu z czynniki alergennymi.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: wyższe ekonomiczne lub administracyjne/administracyjno-prawne
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 2 lata doświadczenia zawodowego w pracy w obszarze administracyjno-gospodarczym
- pozostałe wymagania niezbędne:
- przeszkolenie z zakresu zamówień publicznych
- znajomość przepisów o finansach publicznych
- znajomość przepisów Kodeksu pracy
- umiejętność sprawnej obsługi sprzętu komputerowego i reprograficznego
- studia podyplomowe z zakresu zamówień publicznych
- przeszkolenie z zakresu kadr i zarządzania personelem
- przeszkolenie z zakresu funduszy europejskich
- znajomość języka angielskiego lub rosyjskiego na poziomie komunikatywnym
- znajmość przepisów o ochronie danych osobowych
- znajomość przepisów z zakresu bhp i ppoż.
- znajomość przepisów o służbie cywilnej
- znajomość zagadnień związanych z informatyzacją (komputeryzacją)
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów