Ogłoszenie numer: 1882385, z dnia 2018-01-19
Klient portalu Praca.pl
Aktualnie dla naszego Klienta, stabilnej oraz prężnie rozwijającej się firmy z branży turystycznej poszukujemy Kandydatek/ów do pracy na stanowisku:
Kierownik Działu Obsługi Klienta-Call Center
Miejsce pracy: Poznań
Nr Ref.: KDOK-TS/12/17
Opis stanowiska
- Kierowanie pracą działu telefonicznej obsługi klienta;
- Organizacja i kontrola pracy podległego zespołu;
- Opracowywanie i wdrażanie programów i procedur w zakresie usprawniania telefonicznej obsługi klienta;
- Implementowanie narzędzi umożliwiających poprawę efektywności pracy;
- Prowadzenie szkoleń w zakresie wysokich standardów obsługi klienta;
- Nadzorowanie aktualizacji oferowanych usług;
- Analiza efektywności obsługi klienta przez poszczególnych pracowników;
- Współpraca z pozostałymi działami firmy w zakresie kompleksowej obsługi klienta.
Wymagania
- Wykształcenia wyższego;
- Kilkuletniego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku;
- Wiedzy, doświadczenia i umiejętności w zakresie obsługi wymagającego klienta;
- Kreatywności w skutecznym szkoleniu pracowników w zakresie obsługi klienta;
- Doświadczenia popartego sukcesami w zarządzaniu podległym zespołem;
- Bardzo dobrej znajomości języka niemieckiego.
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, ale wciąż rozwijającej się;
- Praca w zespole profesjonalistów i ludzi działających z pasją;
- Praca w przyjaznym środowisku i dobrej atmosferze;
- Niezbędne narzędzia pracy: komputer, telefon.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.