Ogłoszenie numer: 1741390, z dnia 2017-08-15
Klient portalu Praca.pl
Kierownik działu obsługi klienta i administracji
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- kompleksowa organizacja pracy biura,
- zarządzanie zespołem obsługi klienta i administracji,
- prowadzenie i koordynacja spraw administracyjnych oraz rozliczeń z partnerami,
- współpraca z dostawcami usług i firmami zewnętrznymi w bieżących sprawach administracyjno-technicznych,
- ustalanie budżetu, ewidencja kosztów,
- kontrola zgodności dokumentacji, sporządzanie analiz i raportów finansowych,
- wdrażanie działań mających na celu podnoszenie jakości pracy oraz optymalizacji kosztów,
- kontakt z partnerami biznesowymi, wsparcie pracy zespołu handlowego,
- udzielanie informacji dotyczących oferty firmy,
- dbanie o porządek i zaopatrzenie biura,
- uczestniczenie w pozostałych projektach firmowych (produktowych, marketingowych, b2b).
Wymagania
- pozytywne nastawienie i energia do działania,
- wyższe wykształcenie,
- wysokie umiejętności organizacyjne,
- min. 2-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem,
- duża samodzielność, odpowiedzialność i rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań,
- umiejętność myślenia analitycznego oraz efektywnego działania pod presją czasu,
- wysokie zdolności interpersonalne i kultura osobista,
- bardzo dobra znajomość j. angielskiego, umożliwiająca swobodny kontakt ze współpracownikami z innych krajów,
- mile widziane prawo jazdy kat. B.
Oferujemy
- ciekawą i pełną wyzwań pracę w fenomenalnym zespole młodych i ambitnych ludzi,
- stabilne warunki zatrudnienia i atrakcyjne wynagrodzenie,
- przyjazną atmosferę pracy – niekorporacyjny klimat,
- możliwość rozwoju w międzynarodowej, dynamicznie rozwijającej się firmie,
- codzienny kontakt z bardzo oryginalnym produktem,
- wyśmienitą kawę na dobry początek każdego dnia.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.