Ogłoszenie numer: 1614683, z dnia 2017-04-28
Klient portalu Praca.pl
Naszym klientem jest prężnie działająca i stale rozwijająca się firma produkcyjno-handlowa, działająca zarówno na rynku polskim jak i poza granicami kraju. Poszukujemy przedsiębiorczego i skutecznego managera z żyłką handlową na stanowisko opisane poniżej:
Kierownik Działu Obsługi Klienta
Miejsce pracy: wielkopolskie
Opis stanowiska
- Planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu
- Realizacja wyznaczonych celów i zadań sprzedażowych, monitorowanie poziomu realizacji budżetu sprzedażowego
- Bieżące monitorowanie poziomu realizacji wskaźników osiąganych przez pracowników podległego działu
- Udzielanie wsparcia merytorycznego podległym pracownikom, motywowania ich i promowania najlepszych doświadczeń oraz technik sprzedażowych
- Aktywne pozyskiwanie Klientów i dbałość o utrzymywanie długotrwałych relacji z nimi
- Inicjowanie działań prowadzących do wzrostu sprzedaży produktów
- Działania optymalizujące standardy obsługi klienta – propozycje zmian i usprawnień
- Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy wśród klientów
Wymagania
- Minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku Kierownika Działu Call Center/ Obsługi Klienta/ Customer Service
- Wykształcenie wyższe
- Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne
- Znajomość pakietu MS Office, mile widziana znajomość systemu SAP
- Zorientowanie na Klienta, precyzja w działaniu oraz terminowość
- Wysoka kultura osobista, komunikatywność, dobra organizacja pracy
- Znajomość języka angielskiego na poziomie min B2
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku ale wciąż się rozwijającej
- Atrakcyjne wynagrodzenie wraz z pakietem MultiSport, opieki medycznej oraz ubezpieczenia grupowego
- Praca w zespole profesjonalistów i ludzi z pasją a szczególnie możliwość udziału w rozwijających projektach
- Pakiet szkoleń zawodowych – w tym rozwoju językowego
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.