Kierownik Działu Obsługi Pacjenta

LUX MED Sp. z o.o.

Rzeszów

13 dni temu

Poszukujemy osób na stanowisko:


Kierownik Działu Obsługi Pacjenta

Rzeszów

Główne zadania:
  • Zarządzanie Działem Obsługi Pacjenta;
  • Rekrutacja i szkolenie nowych pracowników;
  • Dbałość o rozwój i kwalifikacje zespołu zgodnie z przyjętymi ścieżkami rozwoju pracowników;
  • Zapewnienie efektywności pracy zespołu;
  • Nadzór nad prawidłową obsługą Pacjenta zgodnie z przyjętymi  standardami jakości;
  • Dążenie do osiągania założonych wyników satysfakcji klientów;
  • Zarządzanie procesem reklamacji składanych w placówce;
  • Organizacja wsparcia administracyjnego dla menedżerów i zespołów w placówce.
Oczekiwania:
  • Wykształcenie wyższe magisterskie;
  • Min. 4-letnie doświadczenie w obsłudze Klienta/ lub Pacjenta;
  • Doświadczenie w kierowaniu zespołem;
  • Min. roczne doświadczenie w pracy na stanowisku koordynatora w branży: medycznej, bankowości, turystyce bądź ubezpieczeniach;
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem,
  • Bardzo dobra znajomość obsługi komputera w zakresie MS Office;
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie dobrym;
  • Komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych;
  • Bardzo dobre zdolności organizacyjne i menedżerskie;
  • Inicjatywa i samodzielność w działaniu;
  • Umiejętność analitycznego myślenia;
  • Wytrwałość w realizacji zadań i celów.
Oferujemy:
  • Pracę w dynamicznej, renomowanej firmie, będącej liderem swojej branży;
  • Pakiet pozapłacowy: opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie grupowe - na preferencyjnych warunkach;
  • Udział w projektach i konkursach prozdrowotnych, promujących zdrowy styl życia;
  • Miłą i przyjazną atmosferę;
  • Niezbędne narzędzia do pracy.

Osoby zainteresowane naszą ofertą prosimy o przesłanie CV.

Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu wyłącznie z wybranymi kandydatami.

 

 APLIKUJ TERAZ 

Administratorem danych osobowych jest LUX MED sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 21C. Dane osobowe przetwarzane są zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych. Uprzejmie informujemy, że: w procesie rekrutacji LUX MED sp. z o.o. postępuje zgodnie z przepisami prawa określonymi art. 22.1, par. 1. w Kodeksie pracy i prosi wyłącznie o przekazywanie danych osobowych określonych w przepisach prawnych, czyli: 1) imię (imiona) i nazwisko; 2) imiona rodziców; 3) datę urodzenia; 4) miejsce zamieszkania (adres do korespondencji); 5) wykształcenie; 6) przebieg dotychczasowego zatrudnienia. Każdy ma prawo dostępu do treści swoich danych, a w szczególności do ich poprawiania oraz usunięcia.

Zobacz nasz profil pracodawcy



Poznaj

LUX MED Sp. z o.o.

LUX MED - lider i ekspert godny zaufania

Profesjonalnie i z zaangażowaniem dbamy o zdrowie Pacjentów, rozwijamy naszą działalność już od 20 lat. Dziś jesteśmy liderem i ekspertem na rynku prywatnych usług medycznych. Opieką obejmujemy zarówno Pacjentów indywidualnych jak i korporacyjnych oraz ich rodziny. Działalność ambulatoryjną prowadzimy pod dwiema wiodącymi i dopełniającymi się markami - LUX MED oraz Medycyna Rodzinna.

Tworzymy imponującą sieć, która liczy już ponad 1600 nowocześnie wyposażonych placówek w całej Polsce, w których diagnozujemy, badamy i leczymy ponad 1 200 000 Pacjentów. Mamy już 114 placówek własnych i przyzakładowych, 1500 placówek współpracujących oraz jedną z największych w Polsce prywatnych baz diagnostyki. W 2010 r. uruchomiliśmy szpital w Warszawie. Pracuje dla nas ponad 9500 osób, w tym blisko 4100 lekarzy różnych specjalności.
Zaufanie, satysfakcja i zdrowie Pacjentów to wartości, na które stawiamy. Wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom wciąż doskonalimy nasze standardy i wprowadzamy nowatorskie rozwiązania, by zapewnić niezmiennie wysoką jakość usług, łatwy i szybki dostęp do lekarzy, wizyt oraz badań.

Poznaj stanowisko: Kierownik ds. Obsługi Klienta

Kierownik ds. Obsługi Klienta to osoba, która nadzoruje pracę personelu biura - Obsługi Klienta oraz dba o wysoki poziom usług świadczonych klientom, a także nadzoruje, aby jakość oferowanych usług/towarów była cały czas podnoszona. Do głównych obowiązków pracownika na tym stanowisku należy, m.in.: zapewnienie wysokiej jakości obsługi klientów, realizacja budżetu działu, kontrola kosztów, ...
Kierownik ds. Obsługi Klienta Praca Kierownik ds. Obsługi Klienta

Rekrutują z Praca.pl