Najnowsze oferty pracy

  • Operations Manager

    Unique People sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    22 godz.
    Główne zadania: realizowanie celów ilościowych i jakościowych na podległych projektach sprzedażowych oraz infolinijnych w ramach wyznaczonej strategii, analiza otrzymywanych raportów oraz optymalizacja kluczowych procesów, bieżąca praca z kadrą managerską, delegowanie zadań i...
  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;
  • Sales Team Manager with Polish (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    Business operations, Call Center KPIs and employee motivation are not only empty phrases for you, but you know exactly what stands behind them? We have the perfect job for you! Responsibilities Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca łódzkie Kierownik Zespołu Call Center łódzkie
Kierownik Działu Telesprzedaży i Obsługi Klienta

Kierownik Działu Telesprzedaży i Obsługi Klienta

MERINGER Sp. z o.o.
łódzkie, biuro w Kaliszu
praca stacjonarna
3647 dni temu
Dołącz do nas!

Meringer Sp. z o.o. jest importerem i dystrybutorem innowacyjnych produktów medycznych. Wierzymy, że naszą pracą przyczyniamy się do szczęśliwszego życia polskich Pacjentek oraz pomagamy osiągać sukcesy polskim Lekarzom i Personelowi Medycznemu w obszarze ginekologii i położnictwa.

 

Teraz i Ty masz szanse uczestniczyć w tym ważnym projekcie jako:


Kierownik Działu Telesprzedaży i Obsługi Klienta

biuro w Kaliszu Regiony działania: woj. Śląskie, Opolskie, Zach. część woj. Małopolskiego


OBOWIĄZKI:
  • Zarządzenie zespołem 6-10 Konsultantów Telefonicznych (Tele-sprzedawców)
  • Realizacja założonego planu sprzedaży
  • Monitorowanie jakości rozmów prowadzonych przez poszczególnych Konsultantów
  • Motywowanie zespołu do osiągania wyznaczonych celów
  • Regularny coaching i szkolenie Konsultantów Telefonicznych
  • Zarządzenie portfelem Klientów przydzielonych do poszczególnych Konsultantów
  • Generowanie i realizacja pomysłów na nowe działania sprzedażowe
  • Wykonanie ustalonego kalendarza kontaktów z poszczególnymi Klientami
  • Kontakt telefoniczny z Klientami z przydzielonej puli
  • Rekrutowanie i budowanie zespołu osiągającego wyznaczone cele
  • Raportowanie bezpośrednio do Dyrektora ds. Sprzedaży i Marketingu
WYMAGANIA
  • Roczne doświadczenie w prowadzaniu zespołów telesprzedaży
  • Doskonałe umiejętności w zakresie coachingu handlowców
  • Silna motywacja do osiągania ustalonych celów
  • Umiejętność planowania pracy własnej i innych oraz egzekwowanie ustalonych priorytetów
  • Udokumentowane wysokie wyniki w telesprzedaży (najlepiej w B2B)
  • Dobra znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office
  • Doświadczenie w branży medycznej NIE jest wymagane
CO OFERUJEMY NASZYM PRACOWNIKOM?
  • Wynagrodzenie podstawowe 4000 zł brutto plus premie
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Pracę w nowoczesnej i szybko rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Samodzielność w realizacji projektów i możliwość sprawdzenia swoich umiejętności
  • Pracę w kameralnym zespole i przyjaznej atmosferze
  • Komfortowe warunki pracy - klimatyzowane biuro
  • Laptop, telefon służbowy, samochód służbowy(po okresie próbnym)

DLACZEGO WARTO Z NAMI PRACOWAĆ?

  • W naszej pracy kierujemy się jasno określonymi wartościami, a wśród nich to między innymi innowacyjność, wytrwałość w osiąganiu ustalonych celów, zespołowość, odpowiedzialność, nastawienie na długofalowe relacje, ciągły rozwój kompetencji
 

Podobne oferty

  • Operations Manager

    Unique People sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    22 godz.
    Główne zadania: realizowanie celów ilościowych i jakościowych na podległych projektach sprzedażowych oraz infolinijnych w ramach wyznaczonej strategii, analiza otrzymywanych raportów oraz optymalizacja kluczowych procesów, bieżąca praca z kadrą managerską, delegowanie zadań i...
  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;
  • Sales Team Manager with Polish (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    Business operations, Call Center KPIs and employee motivation are not only empty phrases for you, but you know exactly what stands behind them? We have the perfect job for you! Responsibilities Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and...