Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Kierownik Helpdesk

Hays Poland
Poznań
praca stacjonarna
3406 dni temu
Kierownik Helpdesk
Poznań
Kierownik Helpdesk
Poznań
Nr Ref.: 1053640

HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodowej grupy HAYS plc, notowanej na giełdzie w Londynie i największej firmy rekrutacyjnej w Wielkiej Brytanii.

Grupa posiada ponad 390 biur w 27 krajach na całym świecie, w których łącznie pracuje 8 300 specjalistów. Jest liderem w Europie Środkowej i Wschodniej, Azji, Ameryce Południowej, Australii, Nowej Zelandii, Chinach, Japonii, Hong Kongu i Kanadzie.



Hays IT Contracting to nowoczesna forma współpracy dla specjalistów z branży informatycznej, na zasadach B2B, dla wiodących na rynku Klientów prowadzących innowacyjne projekty. Wyróżnia nas wiedza o rynku oraz angażowanie najlepszych w danej dziedzinie ekspertów.

Dla naszego Klienta z sektora retail poszukujemy obecnie osoby na stanowisko Kierownik Helpdesk.

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

Monitorowanie codziennej pracy zespołu pierwszej linii wsparcia
Aktywne rozwijanie podległego zespołu i podnoszenie jakości ich pracy
Wsparcie podległych pracowników w zakresie rozwiązywania problemów
Rozbudowę i zarządzanie zespołem helpdesk
Skuteczną wymianę informacji i dokumentacji w zespole oraz budowanie bazy wiedzy
Optymalizację działań zespołu wsparcia oraz zarządzanie procesami wewnątrz sekcji
Zapewnienie efektywnego wsparcia technicznego dla klientów wewnętrznych
Komunikację biznesową związaną z naprawą błędów, zapytaniami oraz zmianami
Zapewnienie poziomu jakości usług
Zarządzanie współpracą z dostawcami usług IT i firmami serwisującymi
Raportowanie i analizowanie efektów pracy sekcji

Wymagania:

Minimum 3 letniego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie
Naturalnych predyspozycji przywódczych
Umiejętności szybkiego podejmowania decyzji
Umiejętności diagnozowania i rozwiązywania problemów
Praktycznej znajomości zagadnień związanych z zarządzaniem usługami IT, organizowaniem i planowaniem obszaru Service Desk
Doświadczenie w międzynarodowym środowisku będzie dużym plusem
Znajomości modelu ITIL popartej doświadczeniem
Komunikatywności, łatwości nawiązywania kontaktów,
Entuzjazmu i pozytywnego nastawienia do pracy

Oferujemy:

korzystne warunki wynagradzania i przyjazną atmosferę
stabilność zatrudnienia i perspektywy rozwoju zawodowego
pracę w międzynarodowej, dynamicznie rozwijającej się firmie
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997r., Dz. U. Nr 101, poz. 926 ze zm.”

Numer w rejestrze agencji zatrudnienia: 361

hays.pl