Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Wielkopolskie Poznań
Kierownik Helpdesk

Kierownik Helpdesk

Hays Poland
Poznań
praca stacjonarna
3343 dni temu
Kierownik Helpdesk
Poznań
Kierownik Helpdesk
Poznań
Nr Ref.: 1053640

HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodowej grupy HAYS plc, notowanej na giełdzie w Londynie i największej firmy rekrutacyjnej w Wielkiej Brytanii.

Grupa posiada ponad 390 biur w 27 krajach na całym świecie, w których łącznie pracuje 8 300 specjalistów. Jest liderem w Europie Środkowej i Wschodniej, Azji, Ameryce Południowej, Australii, Nowej Zelandii, Chinach, Japonii, Hong Kongu i Kanadzie.



Hays IT Contracting to nowoczesna forma współpracy dla specjalistów z branży informatycznej, na zasadach B2B, dla wiodących na rynku Klientów prowadzących innowacyjne projekty. Wyróżnia nas wiedza o rynku oraz angażowanie najlepszych w danej dziedzinie ekspertów.

Dla naszego Klienta z sektora retail poszukujemy obecnie osoby na stanowisko Kierownik Helpdesk.

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

Monitorowanie codziennej pracy zespołu pierwszej linii wsparcia
Aktywne rozwijanie podległego zespołu i podnoszenie jakości ich pracy
Wsparcie podległych pracowników w zakresie rozwiązywania problemów
Rozbudowę i zarządzanie zespołem helpdesk
Skuteczną wymianę informacji i dokumentacji w zespole oraz budowanie bazy wiedzy
Optymalizację działań zespołu wsparcia oraz zarządzanie procesami wewnątrz sekcji
Zapewnienie efektywnego wsparcia technicznego dla klientów wewnętrznych
Komunikację biznesową związaną z naprawą błędów, zapytaniami oraz zmianami
Zapewnienie poziomu jakości usług
Zarządzanie współpracą z dostawcami usług IT i firmami serwisującymi
Raportowanie i analizowanie efektów pracy sekcji

Wymagania:

Minimum 3 letniego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie
Naturalnych predyspozycji przywódczych
Umiejętności szybkiego podejmowania decyzji
Umiejętności diagnozowania i rozwiązywania problemów
Praktycznej znajomości zagadnień związanych z zarządzaniem usługami IT, organizowaniem i planowaniem obszaru Service Desk
Doświadczenie w międzynarodowym środowisku będzie dużym plusem
Znajomości modelu ITIL popartej doświadczeniem
Komunikatywności, łatwości nawiązywania kontaktów,
Entuzjazmu i pozytywnego nastawienia do pracy

Oferujemy:

korzystne warunki wynagradzania i przyjazną atmosferę
stabilność zatrudnienia i perspektywy rozwoju zawodowego
pracę w międzynarodowej, dynamicznie rozwijającej się firmie
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997r., Dz. U. Nr 101, poz. 926 ze zm.”

Numer w rejestrze agencji zatrudnienia: 361

hays.pl