- Ogłoszenie nr: 169721
- Data ukazania się ogłoszenia: 25 maja 2015 r.
Wojskowa Komenda Uzupełnień w Olsztynie
- Komendant
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- kierownik kancelarii tajnej
- Pion Ochrony Informacji Niejawnych
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Wojskowa Komenda Uzupełnień
al. Warszawska 96
10 -702 Olsztyn
Miejsce wykonywania pracy:
- Olsztyn
- Wojskowa Komenda Uzupełnień
al. Warszawska 96
10 -702 Olsztyn
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- prowadzenie na bieżąco dziennika ewidencji dokumentów niejawnych,
- rejestrowanie dokumentów otrzymywanych, wysyłanych i wytwarzanych na potrzeby WKU,
- prowadzenie ewidencji i obiegu dokumentów w systemie EOD (SI ARCUS),
- przekazywanie dokumentów do pierwszej dekretacji,
- terminowe przekazywanie dokumentów do innych komórek organizacyjnych,
- kompletowanie dokumentów do teczek przedmiotowych i przygotowywanie akt do archiwizacji
- rozliczanie wykonawców z powierzonych im dokumentów,
- prowadzenie biblioteki.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
praca biurowa
narzędzia i materiały pracy - komputer;
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie preferowane administracyjne
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 2 lata doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku
- pozostałe wymagania niezbędne:
- aktualne poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „tajne”,
- ukończone szkolenie w zakresie ochrony informacji niejawnych oraz szkolenie specjalistyczne dla kierowników kancelarii tajnej,
- znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych i przepisów wykonawczych,
- znajomość zasad archiwizacji dokumentów,
- znajomość przepisów kodeksu postępowania administracyjnego,
- umiejętność obsługi komputera,
- doświadczenie w pracy biurowej na podobnym stanowisku,
- znajomość zasad pracy sztabowo – biurowej w resorcie obrony narodowej.
- dyspozycyjność,
- samodzielność,
- operatywność w pracy.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów