Komenda Powiatowa Policji w Brzegu
poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Kierownik kancelarii tajnej
Miejsce pracy: Brzeg
Ogłoszenie o naborze Nr 13267
Warunki pracy
praca biurowa w systemie jednozmianowym w budynku KPP Brzeg na I piętrze /brak windy dla osób niepełnosprawnych/,praca przy sztucznym i naturalnym oświetleniu w wymuszonej pozycji ciała,
narażenie na stres,
praca przy monitorze ekranowym poniżej połowy dobowego czasu pracy,
obsługa urządzeń biurowych: komputer, drukarka, fax, kserokopiarka, telefon, niszczarka,
budynek nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych,
Zakres zadań
- organizowanie, koordynowanie i planowanie zadań pracy kancelarii tajnej, przyjmowanie i rejestrowanie dok. niejawnych w dziennikach ewidencji oraz przygotowanie dok. do wysłania,
- sprawowanie nadzoru nad właściwym oznaczeniem i ewidencjonowaniem dok. niejawnych, prowadzenie rejestrów zgodnie z obowiązującymi przepisami, dziennika przepisów niejawnych oraz sprawowanie nadzoru nad prowadzeniem ewidencji i wykorzystaniem stempli i pieczęci znajdujących się na wyposażeniu kancelarii oraz sekretariatu,
- rozliczanie policjantów i pracowników z posiadanych przez nich dokumentów niejawnych w przypadku rozwiązania stosunku służbowego/pracy lub przeniesienia do innej jednostki org.,
- prowadzenie okresowych przeglądów stanu dokumentów niejawnych znajdujących się na stanie kancelarii oraz sprawdzanie sposobu postępowania policjantów i pracowników z dokumentami niejawnymi,
- prowadzenie spisów spraw dla Zespołu OIN i ds. Prezydialnych Komendanta Powiatowego Policji w Brzegu i I Zastępcy, rejestrów korespondencji nieklauzulowanej i skorowidza,
- przyjmowanie i ewidencjonowanie aktów prawnych nieklauzulowanych na spisach spraw oraz bieżąca ich aktualizacja,
- branie czynnego udziału w czynnościach zdawczo-odbiorczych agend i obowiązków Naczelników Wydziałów, Kierowników oraz Komendantów Komisariatów oraz każdorazowo przeprowadzanie inwentaryzacji przepisów oraz spraw i dokumentów nieklauzulowanych na podst. prowadzonej w tym celu ewidencji,
- archiwizowanie i brakowanie dokumentów niejawnych znajdujących się w kancelarii oraz nieklauzulowanych prowadzonych przez sekretariat.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy biurowej
- Znajomość przepisów w zakresie ochrony informacji niejawnych i obsługi kancelaryjnej,
- umiejętność komunikowania się
- Odporność na stres
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Wysoka kultura osobista
- Organizacja pracy własnej, umiejętność pracy w zespole
- Umiejętność obsługi sprzętu biurowego i komputera w zakresie MS Office
- Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych