Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Kierownik Obsługi Klientów Instytucjonalnych

Bank Zachodni WBK S.A.
Głogów
praca stacjonarna
3126 dni temu
Kierownik Obsługi Klientów Instytucjonalnych
Miejsce pracy: Głogów
Nr ref.: KOKI/09/2015 Głogów

Bank Zachodni WBK należy do największych i najbardziej innowacyjnych instytucji finansowych w Polsce. Jesteśmy jednym z najszybciej rozwijających się banków na polskim rynku, obsługującym klientów indywidualnych, małe i średnie przedsiębiorstwa oraz duże korporacje. Naszym klientom oferujemy kompleksowe usługi finansowe na najwyższym poziomie, wspierane przez nowoczesne technologie bankowe. Głównym akcjonariuszem Banku Zachodniego WBK jest Banco Santander, pierwszy bank w strefie euro i 11. na świecie pod względem kapitalizacji. Jeśli chciałbyś zostać częścią tej organizacji – weź udział w rekrutacji.

DO TWOJEGO ZAKRESU OBOWIĄZKÓW NALEŻEĆ BĘDZIE:
  • Planowanie oraz uzgadnianie wspólnie z dyrektorem Oddziału oraz kadrą zarządzającą celów sprzedażowych dla Zespołu Doradców Biznesowych

  • Analizowanie obecnej bazy klientów w ramach istniejącego portfela MSP wraz z potencjałem rynku i segmentu

  • Wdrażanie uzgodnionych strategii sprzedaży produktów w zakresie nowych relacji z klientem, depozytów, bankowości elektronicznej, kart VISA, kredytów i leasingu

  • Przeprowadzanie kampanii sprzedażowych

  • Zarządzanie portfelem kluczowych klientów instytucjonalnych w oddziale

  • Zapewnienie obsługi dla kluczowych klientów instytucjonalnych w zakresie ich potrzeb indywidualnych

  • Monitoring poziomu zadowolenia klientów oraz zapewnianie najwyższego poziomu obsługi dla wszystkich klientów instytucjonalnych zgodnie z podejściem do zarządzania relacjami

  • Odpowiadanie za przestrzeganie polityki Banku w zakresie segmentacji klientów oraz zapewnienie odpowiedniej klasyfikacji klientów

  • Zapewnianie zgodności z wymogami prawnymi i bezpieczeństwa w zakresie ochrony danych osobowych

  • Ocenianie oraz zatwierdzanie wniosków kredytowych dla klientów MSP w ramach indywidualnych kompetencji

  • Odpowiadanie za rozwój pracowników pracujących w ramach Zespołu Obsługi Klientów Instytucjonalnych

OCZEKUJEMY OD CIEBIE:
  • Wykształcenia wyższego

  • Ugruntowanej wiedzy z zakresu ekonomii, finansów i analizy kredytowej

  • Udokumentowanego doświadczenia w kredytach dla klientów instytucjonalnych 

  • Umiejętności skutecznej komunikacji zarządzania zespołem oraz predyspozycji przywódczych

  • Znajomości Prawa Bankowego oraz innych przepisów związanych z obsługą klienta

  • Wiedzy o procedurach bankowych oraz informatycznych systemach operacyjnych stosowanych na poziomie oddziału

  • Umiejętności w zakresie sprzedaży i negocjacji

  • Znajomości produktów, zarówno bankowych jak i nie bankowych, adresowanych do klientów instytucjonalnych,

  • Praktycznej wiedzy z użytkowania programów Word i Excel

  • Umiejętności zarządzania czasem/pracą

  • Komunikatywności

MOŻEMY CI ZAOFEROWAĆ:
  • Klarowną ścieżkę rozwoju – możliwość udziału w licznych rekrutacjach wewnętrznych

  • Pracę i możliwość wymiany doświadczeń w międzynarodowym środowisku grupy Santander

  • Wewnętrzne programy rozwojowe umożliwiające doskonalenie kompetencji zawodowych

  • Wsparcie w zdobywaniu nowej wiedzy: możliwość dofinansowania do studiów lub nauki języków obcych, szkolenia, bankową bibliotekę książek i multimediów

  • Możliwość wyboru spośród urozmaiconej oferty świadczeń pozapłacowych w ramach systemu MyBenefit

  • Prywatną opiekę zdrowotną

Prosimy o umieszczenie w dokumentach następującej klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Bank Zachodni WBK S.A. z siedzibą we Wrocławiu, Rynek 9/11, 50-950 Wrocław, danych osobowych zawartych w przesyłanych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926 ze zm.), dla celów obecnych i przyszłych rekrutacji. Przyjmuję do wiadomości, że mam prawo dostępu do danych oraz ich poprawiania oraz że odbiorcą moich danych osobowych mogą być następujące podmioty z Grupy BZ WBK S.A.: BZ WBK Leasing S.A., BZ WBK Faktor Sp. z o.o., Dom Maklerski BZ WBK S.A., BZ WBK Nieruchomości S.A. , a także placówki partnerskie”

Chcesz się dowiedzieć więcej na temat naszej struktury, historii i pracowników?
Odwiedź naszą stronę Kariera i poznaj nas lepiej.

 

Poznaj

Santander Bank Polska S.A.

Efekt Santander

Nasza praca codziennie wpływa na 140 milionów osób. W jaki sposób? Dzięki innowacyjnym rozwiązaniom, dzieleniu się doświadczeniem, nieustannym poszukiwaniem nowych sposobów działania i dostosowaniem się do wymogów, jakie stawiają przed nami nowe wyzwania.

Zmieniamy się wchodząc w rzeczywistość cyfrową – przekonaj się, że nawet najmniejsze Twoje działanie będzie mieć olbrzymią moc.

Na tym właśnie polega efekt Santander.