Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.

Aktualnie dla naszego klienta poszukujemy osób na stanowisko:

Kierownik oddziału (m/k)
Miejsce pracy: Łódź
Nr ref.: KIER/LOD/0917
Obowiązki:
  • efektywne zarządzanie oddziałem w oparciu o procedury, normy i standardy obowiązujące w firmie,
  • odpowiedzialność za realizację celów i planów sprzedażowych oddziału w tym osobista realizacja zadań sprzedażowych i kontakty z klientami,
  • dbanie o wysoką jakość obsługi klienta i pozytywny wizerunek firmy,
  • zarządzanie podległym zespołem pracowników, ustalanie zadań na poszczególne okresy, motywowanie do osiągania celów oraz kontrola ich realizacji,
  • aktywna windykacja należności od klientów,
  • nadzór i koordynacja współpracy z firmami zewnętrznymi, (firmy transportowe i montażowe),
  • bieżące raportowanie.
Wymagania:
  • wykształcenie min. średnie, preferowane techniczne,
  • doświadczenie w zarządzaniu zespołem - umiejętność motywowania zespołu do osiągania zamierzonych celów,
  • doświadczenie sprzedażowe (mile widziane w branży budowlanej),
  • mocne nastawienie na realizację celów biznesowych,
  • wysokie umiejętności interpersonalne i organizacyjne,
  • dynamizm i zaangażowanie w wykonywaną pracę,
  • umiejętność obsługi komputera,
  • prawo jazdy kat. B,
  • mile widziana komunikatywna znajomość języka angielskiego.
Oferujemy:
  • zatrudnienie na pełny etat bezpośrednio u pracodawcy,
  • atrakcyjne wynagrodzenie,
  • możliwość rozwoju i nauki wielu nowych umiejętności,
  • wszelkie konieczne do pracy narzędzia w tym służbowy samochód i telefon,
  • dodatkową prywatną opiekę medyczną oraz świadczenia socjalne.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą formularza internetowego.

  

Agencja zatrudnienia nr cert. 136.

Poznaj stanowisko: Kierownik Oddziału

Kierownik Oddziału to osoba, która zarządza zespołem pracowników. Do obowiązków tego pracownika należy, m.in.: kierowanie oddziałem firmy, pozyskiwanie nowych kontrahentów, negocjowanie warunków i umów handlowych, wdrażanie nowych technologii, rozliczanie czasu pracy podległych pracowników, nadzorowanie prac oraz organizowanie szkoleń. A także dbanie o wysoki poziom i jakość obsługi ...

Już aplikowałeś na tą ofertę

Aplikujesz na ogłoszenie

Dziękujemy! Aplikuj poprzez stronę pracodawcy.

Trwa przekierowanie na formularz pracodawcy

Załącz pliki do aplikacji

Aplikuj profilem
Nieuzupełniony profilUzupełnij

Rozmiar pliku 15MB | .bmp, .doc, .docx, .gif, .gzip, .jpeg, .jpg, .odt, .pdf, .pjpeg, .png, .rar, .rtf, .tiff, .txt, .xls, .xlsx, .zip

Dodatkowe informacje (rozwińzwiń)

- Wymagane pola

Trwa wysyłanie

Upuść plik w polu, aby go dodać

Rekrutują z Praca.pl