Grupa kapitałowa Progres to ogólnopolski dostawca rozwiązań z zakresu pracy tymczasowej, rekrutacji stałych, szkoleń oraz doradztwa personalnego. Znajdujemy się na drugim miejscu polskiego rynku Agencji Pracy wg. rankingu Book of Lists. Jesteśmy współzałożycielami oraz członkami Stowarzyszenia Agencji Zatrudnienia. Na swoim koncie posiadamy ponad 1000 kontraktów podpisanych na terenie całego kraju, dzięki 19 sprawnie funkcjonującym oddziałom.
Obecnie dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży TSL poszukujemy Kandydata na stanowisko:
Kierownik Oddziału
Miejsce pracy: Gdańsk
Nr ref.: KOL/08/16
Do zakresu obowiązków na w/w stanowisku należy:
- Zarządzanie operacyjne nowo powstałym oddziałem firmy w Gdańsku,
- Organizacja nowego oddziału: zaplecze, zespół, przeniesienia klientów itp.,
- Odpowiedzialność za kształtowanie polityki personalnej oddziału poprzez zatrudnienie, szkolenia, motywacje pracowników itp.,
- Nawiązywanie i utrzymywanie relacji biznesowych z podwykonawcami i kontrahentami firmy,
- Rozwój oferty firmy, a także portfela klientów w zakresie usług TSL,
- Odpowiedzialność za realizację wyników oddziału,
- Kreowanie nowych zadań przyczyniających się do wzrostu ilości zamówień i zysków firmy,
- Odpowiedzialność za całość dokumentacji firmowej (dbałość o jakość, aktualność i rzetelność prowadzenia),
- Rozwiązywanie problemów i sytuacji newralgicznych pomiędzy stronami: pracownikami, kontrahentami, podwykonawcami,
- Tworzenie raportów cyklicznych dla General Managera spółki,
- Dbałość o odpowiedni poziom usług oraz postrzeganie marki na rynku usług TSL.
Od kandydatów oczekujemy:
- Wymagane doświadczenie w branży logistycznej, spedycji i w transporcie na stanowiskach kierowniczych związanych z zarządzaniem operacyjnym oraz zarządzaniem zespołami (spedytorów, kierowców, logistyków),
- Praktyczna wiedza z zakresu spedycji / transportu / logistyki lądowej, morskiej, kolejowej, lotniczej (znajomość wszystkich środowisk TSL nie jest konieczna – im więcej, tym lepiej),
- Wykształcenie wyższe,
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej oraz odpowiedzialność za zespół i oddział,
- Znajomość przepisów dotyczących przewozów,
- Znajomość dokumentacji niezbędnych do prawidłowego prowadzenia oddziału,
- Znajomość języka angielskiego w stopniu zaawansowanym,
- Silna osobowość, umiejętność działania pod presją, duża odporność na stres.
Nasz Klient oferuje:
- Dwuskładnikowy system wynagrodzenia – dobre wynagrodzenie podstawowe oraz prowizyjna,
- Ciekawą pracę w dużej międzynarodowej firmie z ponad 70 – letnią tradycją w transporcie, o ugruntowanej pozycji na rynku,
- Możliwość znacznego rozwoju zawodowego i podnoszenia swoich kwalifikacji,
- Niezbędne narzędzia pracy: laptop, samochód służbowy oraz telefon,
- Pracę w nowym zespole, który kandydat będzie budował przy wsparciu centrali firmy w Polsce.