Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Kujawsko-pomorskie Bydgoszcz
Kierownik projektu (koordynator realizacji kontraktów) w Wydziale Realizacji Oddziału w Bydgoszczy

Kierownik projektu (koordynator realizacji kontraktów) w Wydziale Realizacji Oddziału w Bydgoszczy

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad w Warszawie
Bydgoszcz
praca stacjonarna
3154 dni temu

  • Ogłoszenie nr: 172648
  • Data ukazania się ogłoszenia: 29 sierpnia 2015 r.

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad w Warszawie

  • Dyrektor Generalny
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • kierownik projektu (koordynator realizacji kontraktów)
  • do spraw zarządzania inwestycjami
  • w Wydziale Realizacji Oddziału w Bydgoszczy

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 2

Adres urzędu

    Oddział w Bydgoszczy
    ul. Fordońska 6
    85-950 Bydgoszcz

Miejsce wykonywania pracy:

  • Bydgoszcz

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • kierowanie projektem i nadzorowanie realizacji zadania inwestycyjnego związanego z budową lub przebudową dróg i obiektów inżynierskich dla którego został powołany,
  • współpraca z właściwymi komórkami organizacyjnymi m.in. w zakresie ustalania zakresu badań, ekspertyz i technologii oraz opiniowania dokumentacji technicznych i przetargowych dla przyszłych zadań związanych z budową, przebudową i remontem dróg, obiektów inżynierskich,
  • konsultowanie, opiniowanie i zatwierdzanie proponowanych zmian technologicznych na etapie wykonawstwa robót,
  • weryfikowanie i opiniowanie dokumentów kontraktowych mających wpływ na termin, wartość i jakość realizowanego zadania,
  • wykonywanie praw i obowiązków Zamawiającego egzekwując od Wykonawców wypełnianie zobowiązań wynikających z warunków kontraktu, koordynowanie pracy zleconego nadzoru inwestorskiego i autorskiego,
  • przekazywanie na bieżąco danych o rzeczowej i finansowej realizacji zadań odpowiednim komórkom organizacyjnym,
  • monitorowanie, analizowanie i opiniowanie roszczeń i zagrożeń występujących na kontraktach dotyczących projektowania i realizacji kluczowego zadania inwestycyjnego,
  • nadzorowanie sporządzenia rozliczenia zadania związanego z budową lub przebudową dróg i obiektów inżynierskich oraz nadzorowanie procesu przejęcia środka trwałego.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • Praca wymaga dyspozycyjności i gotowości do częstych wyjazdów służbowych na terenie kraju
    Obciążenie mięśniowo – szkieletowe oraz obciążenie narządu wzroku podczas pracy przy monitorach ekranowych.
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • Praca w pomieszczeniach biurowych, z wykorzystaniem komputera, urządzeń biurowych oraz sporadycznie w laboratorium z wykorzystaniem specjalistycznych przyrządów pomiarowych i kontrolnych.
    Budynek i jego wyposażenie zapewniają bezpieczne i higieniczne warunki pracy, warunki są dostosowane do rodzaju wykonywanych prac a także nie są przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.
    Praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym.
    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze projektowania, realizacji zadań związanych z budową, przebudową lub remontami dróg i obiektów inżynierskich.
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość prawa budowlanego, ustawy o drogach publicznych oraz prawa zamówień publicznych,
    • prawo jazdy kat. B,
    • umiejętność obsługi pakietu MS Office,
wymagania dodatkowe
  • wykształcenie wyższe drogowe lub mostowe,
  • studia podyplomowe z zakresu zarządzania projektami,
  • uprawnienia budowlane projektowe lub wykonawcze,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
  • znajomość procedur FIDIC,
  • 2-letnie doświadczenie zawodowe w obszarze projektowania lub realizacji inwestycji.

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów