Dołącz do naszego zespołu jako:
- Realizacją planów sprzedażowych: indywidualnych i zespołowych
- Planowaniem i wdrażaniem działań podnoszących wyniki sprzedażowe i jakościowe
- Kontrolą przestrzegania standardów pracy oraz procedur Play
- Planowaniem i organizowaniem pracy
- Delegowaniem i egzekwowaniem realizacji powierzonych zadań
- Coachingiem i motywowaniem podległego zespołu
- Nadzorowaniem powierzonego mienia
- Doświadczenia w zarządzaniu zespołem w punkcie sprzedaży bezpośredniej
- Doświadczenia w sprzedaży i obsłudze klienta
- Nastawienia na cel
- Umiejętności budowania trwałych relacji interpersonalnych
- Znajomości przepisów prawa pracy
- Wykształcenia co najmniej średniego
- Szukasz stabilnego zatrudnienia – mamy dla Ciebie umowę o pracę
- Cenisz jasne zasady – zadbaliśmy o przejrzysty system wynagrodzeń
- Chcesz się rozwijać i podnosić kwalifikacje – zapewniamy bogaty system szkoleń i możliwości awansu
- Wymagasz od pracodawcy czegoś więcej niż tylko standardu – wyposażymy Cię w kartę MultiSport, bilety do kina, telefon służbowy oraz ubezpieczenie i prywatną opiekę medyczną
- Oczekujesz profesjonalnego wdrożenia – możesz liczyć na wsparcie
Poznaj
P4 Sp. z o.o.
PLAY (P4 Sp. z o.o.) to pierwszy multimedialny operator komórkowy w Polsce. Sieć działa komercyjnie od 16 marca 2007 r. W styczniu 2008 r. po niespełna 10 miesiącach PLAY miał już 1 mln pierwszych klientów. Do końca 2009 roku z usług PLAY będzie korzystać ponad 3 miliony klientów. PLAY to najszybciej rozwijająca się sieć komórkowa w Polsce, inwestująca najwięcej na polskim rynku w rozwój nowoczesnej infrastruktury telekomunikacyjnej. Klienci PLAY korzystają z zasięgu własnej sieci 3G obejmującego blisko 60% populacji i sieci 2G obejmującego ponad 80% populacji. PLAY posiada najbardziej konkurencyjną ofertę na rynku usług abonamentowych (ONE PLAY), na kartę (PLAY FRESH) oraz mix (PLAY MIXTURA), a od lipca 2008 r. także jedną z najkorzystniejszych ofert bezprzewodowego dostępu do Internetu zarówno w Polsce, jak i w Europie - PLAY ONLINE. PLAY w swojej ofercie ma także specjalne rozwiązania dedykowane dla small biznesu (abonament FIRMOWA). Atrakcyjność oferty PLAY podkreślają zarówno media, analitycy rynku oraz Urząd Komunikacji Elektronicznej w swoich corocznych raportach, w których od początku swojej komercyjnej obecności na rynku PLAY zajmuje pozycję niekwestionowanego lidera. Podobnie, najkorzystniej wypada PLAY, jeśli chodzi o proces przenoszenia numerów - w maju br około 65 proc. klientów zmieniających sieć kierowało swe kroki właśnie do PLAY.