Kim jesteśmy?
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2015 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 60 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Kierownik Salonu
Miejsce pracy: zachodniopomorskie/ Koszalin
Nr Ref.: KS/05/2016/ŁZ
OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA:
- koordynację pracy salonu oraz zarządzanie podległym zespołem pracowników,
- nadzorowanie planu sprzedaży,
- zwiększanie sprzedaży poprzez budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami,
- przyjmowanie dostaw oraz przygotowanie towaru do sprzedaży,
- dbanie o odpowiednią ekspozycję towaru zgodnie ze standardami obowiązującymi w firmie,
- znajomość produktów oraz aktualnych trendów stylizacyjnych,
- wdrażanie kampanii promocyjnych,
- prowadzenie niezbędnej dokumentacji,
- dbanie o dobry wizerunek salonu oraz marki
WYMAGANIA:
- doświadczenie na stanowisku kierowniczym,
- doświadczenie w sprzedaży w branży odzieżowej (mile widziane doświadczenie w odzieży męskiej),
- wysoka umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi,
- doskonałe umiejętności interpersonalne, entuzjazm, kreatywność, miła aparycja,
- orientacja na realizację celów sprzedażowych i rozwojowych,
- zaangażowanie, rzetelność i samodzielność,
OFERUJEMY:
- umowa o pracę na czas nieokreślony po okresie próbnym,
- atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe plus premia od sprzedaży,
- praca 5 dni w tygodniu, 8 godzin dziennie,
- regularne szkolenia,
- możliwość rozwoju i awansu,
- pracę w prestiżowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,