Najnowsze oferty pracy

  • Operations Manager

    Unique People sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    8 godz.
    Główne zadania: realizowanie celów ilościowych i jakościowych na podległych projektach sprzedażowych oraz infolinijnych w ramach wyznaczonej strategii, analiza otrzymywanych raportów oraz optymalizacja kluczowych procesów, bieżąca praca z kadrą managerską, delegowanie zadań i...
  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;
  • Sales Team Manager with Polish (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    Business operations, Call Center KPIs and employee motivation are not only empty phrases for you, but you know exactly what stands behind them? We have the perfect job for you! Responsibilities Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca śląskie Katowice Kierownik Zespołu Call Center Katowice
Kierownik Sekcji Obsługi Aptek Sieciowych

Kierownik Sekcji Obsługi Aptek Sieciowych

Grupa NEUCA
Katowice
praca stacjonarna
2793 dni temu

 

Obecnie do naszego zespołu w Infonia Sp. z o.o.  poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Kierownik Sekcji Obsługi Aptek Sieciowych

 

 
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
  • kierowanie pracą telemarketerów,
  • realizację planów sprzedażowych w podległym zespole,
  • zapewnienie sprawnej i efektywnej realizacji nałożonych zadań,
  • coaching pracowników,  
  • monitoring czasu pracy oraz ruchu telefonicznego,
  • współpracę z innymi komórkami mającą na celu zapewnienie wymaganej jakości obsługi.
Od kandydatów oczekujemy:
  • doświadczenia w pracy w strukturach telemarketingu na stanowisku kierowniczym (kierownik sekcji, lider, superwizor etc.),
  • praktycznej znajomości MS Office w szczególności EXCEL,
  • charyzmy w działaniu,
  • bardzo dobrej organizacji pracy,
  • silnej orientacji na cel,
  • ponadprzeciętnych zdolności komunikacyjnych.
Oferujemy:
  • możliwość dołączenia do firmy będącej liderem na rynku farmaceutycznym,
  • przyjazną atmosferę w profesjonalnym zespole,
  • wsparcie w okresie wdrożenia,
  • pełną wyzwań pracę w dynamicznym środowisku,
  • pakiet benefitów pozapłacowych.
 

Podobne oferty

  • Operations Manager

    Unique People sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    8 godz.
    Główne zadania: realizowanie celów ilościowych i jakościowych na podległych projektach sprzedażowych oraz infolinijnych w ramach wyznaczonej strategii, analiza otrzymywanych raportów oraz optymalizacja kluczowych procesów, bieżąca praca z kadrą managerską, delegowanie zadań i...
  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;
  • Sales Team Manager with Polish (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    Business operations, Call Center KPIs and employee motivation are not only empty phrases for you, but you know exactly what stands behind them? We have the perfect job for you! Responsibilities Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and...