Oferta pracy, której szukasz jest nieaktualna

Zobacz podobne, aktualne ogłoszenia

2016-07-21

Inżynieria / Projektowanie, Przemysł / Produkcja

lubelskie
lubelskie, woj podkarpackie i lubelskie

2016-07-15

Budownictwo / Geodezja, Praca fizyczna

lubelskie, Cała Polska

Kierownik Serwisu Maszynowni- Ogłoszenie archiwalne

Praca Globetek Sp. z o.o. / Energetyka / Elektronika / Serwis / Technika / Montaż / lubelskie / Cała Polska


Globetek jest międzynarodową firmą rekrutacyjną wyspecjalizowaną w usługach dla przedsiębiorstw sektora przemysłowego. Działając na globalnym rynku współpracuje z największymi korporacjami branży energetycznej, petrochemicznej, budowlanej, konstrukcyjnej czy produkcji i automatyki, pozyskując dla nich wykwalifikowaną kadrę i dostarczając zaawansowane rozwiązania HR.


Dla jednego z naszych klientów, firmy o kapitale zagranicznym, która zajmuje się montażami oraz remontami na obiektach energetycznych, poszukujemy:


Kierownik Serwisu Maszynowni

Miejsce pracy: Cała Polska

Do obowiązków osoby zatrudnionej na ww. stanowisku w szczególności należeć będzie:
  • Udział w procesie ofertowania (wyceny, kosztorysy)
  • Opracowywanie wymaganej dokumentacji realizacji robót (projektu), w tym harmonogram, budżet, POR, BIOZ, POŚ, PZJ itp.
  • Nadzór nad opracowaniem projektów technicznych wykonawczych,
  • Planowanie, organizowanie i nadzór nad wykonawstwem robót
  • Monitorowanie podstawowych KPI realizowanych robót / optymalizowanie kosztów robót
  • Rozliczanie końcowe projektów oraz opracowywanie dokumentacji poprojektowej
Wymagania:
  • Wykształcenie wyższe o profilu mechanicznym, specjalność budowa maszyn, MEL
  • Minimum 3 lata doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu projektów/prac technicznych w przemyśle energetycznym, w tym w części  maszynowni  wraz z urządzeniami i instalacjami pomocniczymi
  • Znajomość technologii prac mechanicznych dla branży energetycznej  (remonty i modernizacje)
  • Świadectwo Kwalifikacyjne – D gr. 2
  • Praktyczna znajomość wyceny i kosztorysowania prac mechanicznych
  • Doświadczanie w doradztwie technicznym dla klientów
  • Doświadczenie we współpracy z partnerami biznesowymi (dostawcy, podwykonawcy, klienci)
  • Bardzo dobra znajomość MS Office, mile widziany MS Project i AutoCAD, SAP
  • Zdolności organizacyjne oraz praktyka w kierowaniu ludźmi
  • Umiejętność pracy pod presją czasu   
Dodatkowymi atutami będą:
  • Przygotowanie teoretyczne  i praktyczne w  zakresie zarządzania projektami (PMI, PRINCE2 lub inne np. studia podyplomowe)
  • Praktyka i umiejętność rozwiązywania problemów technicznych
  • Praktyczna znajomość maszyn i urządzeń wirujących
  • Dobra znajomość języka angielskiego
Oferujemy:
  • Pracę pełną wyzwań i możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowej firmie  
  • Stabilne zatrudnienie  
  • Rynkowe wynagrodzenie, adekwatne do posiadanych kwalifikacji i uzyskiwanych wyników pracy
  • Szeroki pakiet świadczeń socjalnych
  • Wysokie standardy bezpieczeństwa i higieny pracy
  • Pracę na projektach w całej Polsce