CAMAIEU to największa francuska sieć sprzedaży odzieży damskiej prêt-à-porter. Posiadamy ponad 1000 sklepów w 18 krajach, z czego 90 w Polsce i nieustannie się rozwijamy. W codziennej pracy ważne są dla nas nasze wartości, przekładające się na przyjazną atmosferę i otwartą komunikację pomiędzy pracownikami. Dzięki nim tworzenie i sprzedaż modnych kolekcji damskich jest naszą pasją.
Obecnie poszukujemy osób na stanowisko:
(Ref: KS/PZ/01018 )
Pracując na tym stanowisku odpowiadasz za realizację planów sprzedażowych sklepu. Zarządzasz zespołem poprzez rekrutację jego członków, ich szkolenia oraz rozwój, a także planowanie i organizację codziennej pracy. Jesteś wzorem w profesjonalnej obsłudze naszych klientek i inspirujesz swój zespół do zdobycia wyznaczonego celu. Dbasz o wystrój sklepu i ekspozycję kolekcji zgodnie z naszą polityką merchandisingu.
- posiadasz minimum 3-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem (warunek konieczny),
- masz 5-letnie doświadczenie w sprzedaży (branża odzieżowa, kosmetyczna, duże sieci sprzedaży),
- umiesz pracować z planami i wskaźnikami sprzedaży i wiesz, jak reagować, kiedy nie osiągają satysfakcjonującego poziomu,
- posiadasz umiejętności niezbędne w dobrym zarządzaniu zespołem (rekrutacja, motywacja, coaching),
- dążysz do realizacji wyznaczonego celu i swoim entuzjazmem zarażasz innych,
- wykazujesz się znajomością zasad VM,
- szukasz stabilnej ale dynamicznej i pełnej wyzwań pracy.
Ponieważ oferujemy stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie (umowa o pracę), która stawia na relacje między ludźmi – proste naturalne i szczere. Pozwala to każdemu z nas ukazać swój potencjał i w pełni rozwijać siebie zgodnie z wartościami CAMAIEU. Stawiamy na rozwój zawodowy naszych Pracowników - blisko 62% rekrutacji w roku 2015 zakończyło się promocją wewnętrzną Zapewniamy również atrakcyjne wynagrodzenie i benefity.