Kierownik / Zastępca kierownika Punktu Obsługi Klienta

Rhenus Contract Logistics.S.A.

1855 dni

IKEA Warszawa - Targówek


Rhenus Contract Logistics S.A. jest częścią międzynarodowego koncernu skupiającego ponad 290 oddziałów na całym świecie z ponad 16 tysiącami pracowników, świadczącego pełen wachlarz usług logistycznych. Posiadamy Regionalne Centra Dystrybucyjne w stolicach głównych regionów handlowych w Polsce. Dysponujemy dynamicznie rozwijającymi się i dostosowanymi do potrzeb, nowoczesnymi powierzchniami magazynowymi.  Zapewniamy szybkie i solidne usługi spedycyjne w krajowych i międzynarodowych przewozach drobnicowych poprzez sieć opartą na pięciu centrach dystrybucyjnych. Dominujemy na rynku polskim w obszarze bezpośrednich dostaw Home Delivery, a w tym mebli i sprzętu AGD z wielkopowierzchniowych sklepów do klientów indywidualnych. Poza dostawami świadczymy również szeroki wachlarz usług takich jak montaż/demontaż mebli i AGD, ich utylizację, instalacje AGD i RTV oraz usługi kompletowania towarów. W związku z rozwojem firmy Rhenus w Polsce prowadzimy rekrutację na stanowisko:


Kierownik / Zastępca kierownika Punktu Obsługi Klienta

IKEA Warszawa - Targówek
Dział: „Transport/Montaż”

Zadania:
  • Realizacja założonych celów strategicznych firmy
  • Efektywne zarządzanie grupą kilkudziesięciu pracowników
  • Analiza i raportowanie celów oraz wyników jakościowych i ilościowych
  • Zarządzanie procesami finansowymi i kadrowymi
  • Zarządzanie łańcuchem dostaw i usług
  • Reprezentowanie firmy w kontaktach z kluczowymi partnerami
  • Zarządzanie zasobami zewnętrznymi (podwykonawcy)
Wymagania:
  • Wykształcene min. średnie o kierunku logistycznym, handlowym lub pokrewnym
  • Min. 1rok doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Bardzo dobre umiejętności interpersonalne
  • Znajomość języka angielskiego lub niemieckiego
  • Umiejętności analityczne
  • Dyspozycyjność
  • Umiejętność efektywnego zarządzania podległym zespołem
Oferujemy:
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • Pracę w międzynarodowej firmie logistycznej
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji poprzez szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Miłą atmosferę pracy
  • Elastyczny czas pracy w systemie system zadaniowym


Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych przy realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych (DZ.U. nr 133, poz. 883)

Poznaj stanowisko: Kierownik ds. Obsługi Klienta

Kierownik ds. Obsługi Klienta to osoba, która nadzoruje pracę personelu biura - Obsługi Klienta oraz dba o wysoki poziom usług świadczonych klientom, a także nadzoruje, aby jakość oferowanych usług/towarów była cały czas podnoszona. Do głównych obowiązków pracownika na tym stanowisku należy, m.in.: zapewnienie wysokiej jakości obsługi klientów, realizacja budżetu działu, kontrola kosztów, ...

Rekrutują z Praca.pl